Aktualności

Nowa usługa w aplikacji mojePZU

Największy polski ubezpieczyciel wprowadził nowe udogodnienie dla klientów korzystających z aplikacji mojePZU. Od teraz użytkownicy serwisu mogą ustawiać płatności cykliczne, a co za tym idzie nie muszą pamiętać o terminach opłacania składek. 

Nowe udogodnienie dla klientów PZU 

PZU wprowadził nową usługę dla klientów korzystających z serwisu mojePZU. Od teraz mogą oni ustawiać płatności cykliczne. Co ważne, rozwiązanie to gwarantuje nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo każdej transakcji. 

– Rozwijamy mojePZU w kierunku kompleksowego kanału cyfrowego, w którym dodawane nowe produkty i funkcjonalności dają klientom komfort korzystania z szerokiej oferty usług Grupy PZU. Jednym z takich obszarów rozwoju jest udostępnienie szerokiego spektrum metod płatności, w tym płatności automatycznych, które cieszą się coraz większą popularnością. Ponad 3 miliony klientów może już korzystać z wygodnej opcji płatności cyklicznej przy opłacaniu wszystkich ubezpieczeń majątkowych, które mają co najmniej dwie składki – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU. 

Płatności cykliczne w mojePZU 

Ubezpieczyciel wskazuje, że ustawienie płatności cyklicznej z poziomu aplikacji mojePZU jest proste i intuicyjne. Po zalogowaniu się na swoje konto, wystarczy przejść do zakładki „Profil” i tam dodać nową kartę płatniczą, a po przekierowaniu na stronę operatora płatności uzupełnić dane karty. Następnie w zakładce „Płatności” należy utworzyć płatności cykliczne dla wybranego ubezpieczenia. Co ważne, opcję tę zawsze można usunąć bądź edytować w dowolnym czasie. 

– Kilka tygodni temu rozbudowaliśmy system płatności internetowych, współpracując z Bankiem Pekao oraz Tpay. Dziś robimy kolejny krok, udostępniając możliwość płatności cyklicznych. Zależy nam, by klienci mieli możliwość korzystania z wszelkich udogodnień. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane, zarówno przez ponad 3 miliony użytkowników mojePZU, jak również ekspertów w świecie e-commerce, o czym świadczy nagrodzenie mojePZU w prestiżowym konkursie E-commerce Polska Awards – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor ds. ecommerce PZU. 

Platforma mojePZU 

Przypominamy, że mojePZU to platforma samoobsługowa największego polskiego ubezpieczyciela. Dzięki rozwiązaniom wdrożonym w aplikacji klienci mogą załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą między innymi zakupić czy odnowić polisę, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status a nawet umówić wizytę lekarską. 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

PZU upraszcza proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych 

PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…

23 godziny ago

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne a leczenie szpitalne 

Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…

23 godziny ago

Ubezpieczenie na życie i zdrowie – benefit, który naprawdę ma znaczenie 

W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…

23 godziny ago

PZU sponsorem tytularnym serii wyścigów kolarskich PZU Gran Fondo 

PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…

23 godziny ago

Unum Życie liderem rynku ubezpieczeń w dynamice wzrostu 

Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…

23 godziny ago

Majówka na szlaku? Pamiętaj o ubezpieczeniu 

Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…

7 dni ago