Categories: Aktualności

Nowa usługa w aplikacji mojePZU

Największy polski ubezpieczyciel wprowadził nowe udogodnienie dla klientów korzystających z aplikacji mojePZU. Od teraz użytkownicy serwisu mogą ustawiać płatności cykliczne, a co za tym idzie nie muszą pamiętać o terminach opłacania składek. 

Nowe udogodnienie dla klientów PZU 

PZU wprowadził nową usługę dla klientów korzystających z serwisu mojePZU. Od teraz mogą oni ustawiać płatności cykliczne. Co ważne, rozwiązanie to gwarantuje nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo każdej transakcji. 

– Rozwijamy mojePZU w kierunku kompleksowego kanału cyfrowego, w którym dodawane nowe produkty i funkcjonalności dają klientom komfort korzystania z szerokiej oferty usług Grupy PZU. Jednym z takich obszarów rozwoju jest udostępnienie szerokiego spektrum metod płatności, w tym płatności automatycznych, które cieszą się coraz większą popularnością. Ponad 3 miliony klientów może już korzystać z wygodnej opcji płatności cyklicznej przy opłacaniu wszystkich ubezpieczeń majątkowych, które mają co najmniej dwie składki – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU. 

Płatności cykliczne w mojePZU 

Ubezpieczyciel wskazuje, że ustawienie płatności cyklicznej z poziomu aplikacji mojePZU jest proste i intuicyjne. Po zalogowaniu się na swoje konto, wystarczy przejść do zakładki „Profil” i tam dodać nową kartę płatniczą, a po przekierowaniu na stronę operatora płatności uzupełnić dane karty. Następnie w zakładce „Płatności” należy utworzyć płatności cykliczne dla wybranego ubezpieczenia. Co ważne, opcję tę zawsze można usunąć bądź edytować w dowolnym czasie. 

– Kilka tygodni temu rozbudowaliśmy system płatności internetowych, współpracując z Bankiem Pekao oraz Tpay. Dziś robimy kolejny krok, udostępniając możliwość płatności cyklicznych. Zależy nam, by klienci mieli możliwość korzystania z wszelkich udogodnień. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane, zarówno przez ponad 3 miliony użytkowników mojePZU, jak również ekspertów w świecie e-commerce, o czym świadczy nagrodzenie mojePZU w prestiżowym konkursie E-commerce Polska Awards – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor ds. ecommerce PZU. 

Platforma mojePZU 

Przypominamy, że mojePZU to platforma samoobsługowa największego polskiego ubezpieczyciela. Dzięki rozwiązaniom wdrożonym w aplikacji klienci mogą załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą między innymi zakupić czy odnowić polisę, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status a nawet umówić wizytę lekarską. 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Finansowanie zakupu samochodu – opcje dostępne w salonie

Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…

4 dni ago
  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

6 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

6 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

6 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

6 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

6 dni ago