Największy polski ubezpieczyciel wprowadził nowe udogodnienie dla klientów korzystających z aplikacji mojePZU. Od teraz użytkownicy serwisu mogą ustawiać płatności cykliczne, a co za tym idzie nie muszą pamiętać o terminach opłacania składek.
PZU wprowadził nową usługę dla klientów korzystających z serwisu mojePZU. Od teraz mogą oni ustawiać płatności cykliczne. Co ważne, rozwiązanie to gwarantuje nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo każdej transakcji.
– Rozwijamy mojePZU w kierunku kompleksowego kanału cyfrowego, w którym dodawane nowe produkty i funkcjonalności dają klientom komfort korzystania z szerokiej oferty usług Grupy PZU. Jednym z takich obszarów rozwoju jest udostępnienie szerokiego spektrum metod płatności, w tym płatności automatycznych, które cieszą się coraz większą popularnością. Ponad 3 miliony klientów może już korzystać z wygodnej opcji płatności cyklicznej przy opłacaniu wszystkich ubezpieczeń majątkowych, które mają co najmniej dwie składki – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający ds. Rozwoju Usług i Platform Cyfrowych PZU.
Ubezpieczyciel wskazuje, że ustawienie płatności cyklicznej z poziomu aplikacji mojePZU jest proste i intuicyjne. Po zalogowaniu się na swoje konto, wystarczy przejść do zakładki „Profil” i tam dodać nową kartę płatniczą, a po przekierowaniu na stronę operatora płatności uzupełnić dane karty. Następnie w zakładce „Płatności” należy utworzyć płatności cykliczne dla wybranego ubezpieczenia. Co ważne, opcję tę zawsze można usunąć bądź edytować w dowolnym czasie.
– Kilka tygodni temu rozbudowaliśmy system płatności internetowych, współpracując z Bankiem Pekao oraz Tpay. Dziś robimy kolejny krok, udostępniając możliwość płatności cyklicznych. Zależy nam, by klienci mieli możliwość korzystania z wszelkich udogodnień. Cieszymy się, że jest to dostrzegane i doceniane, zarówno przez ponad 3 miliony użytkowników mojePZU, jak również ekspertów w świecie e-commerce, o czym świadczy nagrodzenie mojePZU w prestiżowym konkursie E-commerce Polska Awards – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor ds. ecommerce PZU.
Przypominamy, że mojePZU to platforma samoobsługowa największego polskiego ubezpieczyciela. Dzięki rozwiązaniom wdrożonym w aplikacji klienci mogą załatwić większość spraw bez wychodzenia z domu. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą między innymi zakupić czy odnowić polisę, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status a nawet umówić wizytę lekarską.
Źródło: PZU SA
Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…