Bezpieczne Mieszkanie to odświeżona wersja ubezpieczenia mieszkania ze składką płatną miesięcznie. Mieszkańcy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych mogą teraz korzystać z nowości w tej ofercie. Jakie nowości przewiduje ubezpieczyciel?
Bezpieczne Mieszkanie to nowa wersja oferty dedykowanej mieszkańcom spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Ubezpieczyciel oferuje cztery warianty ochrony. Inne zmiany dotyczą zakresu – atutem jest formuła all risk, klauzula rażącego niedbalstwa oraz OC w życiu prywatnym, działające na terenie całej Europy.
Bezpieczne Mieszkanie to odświeżona wersja popularnego wśród ubezpieczenia mieszkania ze składką płatną miesięcznie. Mieszkańcy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych mogą teraz korzystać z nowości w tej ofercie.
Według badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska*, ubezpieczenie mieszkania deklaruje 58 proc. Pomimo, iż na rynku ubezpieczeń jest wiele różnorodnych ofert polis mieszkaniowych, Polacy nadal nie mają odpowiedniej ochrony.
Ubezpieczenie mieszkania ze składką płatną miesięcznie oferowane w UNIQA Polska zdobyło wielu klientów dzięki wygodnej formie opłacania składki razem z opłatami za mieszkanie. Poza niewysokim kosztem klienci nie muszą pamiętać o corocznym wznowieniu polisy. Dopóki opłacają składki, ochrona obowiązuje. Co miesiąc odnawia się także limit sumy ubezpieczenia, nawet jeśli klientowi przytrafiła się szkoda.
Rafał Kukier, dyrektor zarządzający UNIQA dla Mieszkalnictwa, UNIQA wyjaśnia: „Nasze ubezpieczenie mieszkania płatne miesięcznie to prawdziwy hit na rynku. Trzykrotnie zdobyło certyfikat Dobrej Polisy. W jego ramach chronimy ponad pół miliona mieszkań w Polsce. Cały czas wsłuchujemy się w potrzeby klientów i wprowadzamy w nim nowości, które zabezpieczają jeszcze lepiej. W nowej odsłonie, oprócz nazwy – Bezpieczne Mieszkanie, wprowadzamy formułę all risk i klauzulę rażącego niedbalstwa. Jeżeli dojdzie do szkody, np. w wyniku zaprószenia ognia od papierosa czy niewyłączenia żelazka, również wypłacimy odszkodowanie”.
Nowością jest również unowocześniona oferta OC w życiu prywatnym, w ramach której ubezpieczony jest chroniony na terenie całej Europy. Dodatkowo, klient w pakiecie otrzymuje ubezpieczenie roweru na wypadek rabunku poza miejscem ubezpieczenia oraz ochronę od kradzieży rzeczy codziennego użytku pozostawionych w samochodzie.
Klient dopasowuje ochronę do swoich potrzeb, wybierając z czterech wariantów ubezpieczenia – może ubezpieczyć ruchomości domowe i stałe elementy wnętrz, mury oraz życie i zdrowie mieszkańców. Już od kilkunastu złotych miesięcznie zyskuje ochronę na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Nowością jest możliwość ubezpieczenia nagrobka należącego do ubezpieczonego (dodatkowy wariant ubezpieczenia). W ramach assistance pokrywamy koszty pomocy fachowców, np. hydraulika czy elektryka oraz płacimy za robociznę i części zamienne uszkodzonego sprzętu.
„Chcemy towarzyszyć klientowi w jego codziennym domowym życiu i pomagać mu. Nasze usługi assistance są dostępne dla klientów 24 godziny na dobę. Zapewniamy też pomoc zwierzętom domowym. To kompleksowe wsparcie dla klienta” – dodaje Rafał Kukier.
O badaniu
*Badanie Omnibus zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie UNIQA Polska. Próba, reprezentatywna dla populacji ogólnopolskiej w wieku 18-65 lat, wyniosła N=1017. W tym mieszkańcy domów stanowili 55 proc., a mieszkań – 45 proc. Badanie zostało zrealizowane między 25 lutego, a 4 marca 2019 roku.
Źródło: www.uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…