Aegon wraz Signal Iduna wprowadzają do oferty nowe wspólne ubezpieczenie grupowe: Razem w Przyszłość. Produkt ten jest efektem umowy koasekuracyjnej podpisanej przez obie firmy.
Współpraca między obiema firmami została ogłoszona w lutym tego roku. Jest to unikalna na polskim rynku ubezpieczeń życiowych formuła współpracy w segmencie grupowych polis na życie. Koasekuracja oznacza, że obie firmy łączą doświadczenie i wspólnie będą obsługiwać klientów na wysokim poziomie.
– Cieszę się, że dzięki nawiązaniu współpracy udało się połączyć doświadczenie, relacje i innowacyjność obu zespołów. Efektem tej synergii jest ciekawa i nowoczesna oferta, która ma szanse z sukcesem zaistnieć na rynku polis grupowych – mówi Adam Malinowski, wiceprezes Signal Iduna Polska.
– Zdecydowaliśmy się na taki model współpracy, mając świadomość silnej konkurencji w tym segmencie rynku. Dzięki temu mogliśmy w krótkim czasie przygotować i zaproponować klientom i partnerom ofertę wyróżniającą się zarówno pod względem zakresu ubezpieczenia jak i nowoczesnych i wygodnych sposobów obsługi – dodaje Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.
Nowe ubezpieczenie grupowe Aegon i Signal Iduna wyróżnia się szerokim wachlarzem objętych nim zdarzeń. Zakres ubezpieczenia oraz wysokości sum ubezpieczenia są ustalane pomiędzy ubezpieczającym (np. pracodawcą) a ubezpieczycielami indywidualnie. Może to być jeden zakres dla wszystkich ubezpieczonych lub kilka różnych opcji do indywidualnego wyboru przez każdego z przystępujących. Zakres oferty został przygotowany tak, by każdy pracodawca mógł stworzyć dopasowane do potrzeb swoich pracowników. Obejmuje on m.in.:
Wyróżnikiem nowej oferty mają być również nowoczesne narzędzia do obsługi polis, które ułatwią pracę osobom odpowiedzialnym za to w zakładzie pracy oraz samym ubezpieczonym pracownikom i eliminują obieg papierowej dokumentacji. Dzięki temu większość czynności związanych z obsługą polisy: zebranie deklaracji, wdrożenie programu ubezpieczeniowego aż po jego obsługę i wypłatę świadczeń można wykonać zdalnie.
– Chcieliśmy przenieść polisy grupowe w XXI wiek, dlatego planując stronę obsługową, postawiliśmy na wysoki poziom digitalizacji usług. Maksymalnie uprościliśmy wszystkie formalności, dając również możliwość samodzielnego wykonywania większości operacji za pomocą prostych w obsłudze aplikacji. Ma to szczególne znaczenie teraz, gdy wiele firm pracuje w pełni lub częściowo w trybie zdalnym a przepływ dokumentów jest utrudniony – dodaje Adam Malinowski.
Ubezpieczonym może zostać każdy pracownik danej firmy, który ukończył 16. rok życia i nie ukończył 70. roku życia, niezależnie od tego, jakim rodzajem umowy o pracę jest związany z pracodawcą. Ubezpieczeniem można objąć również małżonków, partnerów, dzieci, rodziców, a także kontynuować je indywidualnie po zakończeniu pracy w zakładzie.
Z nowej oferty ubezpieczenia grupowego może skorzystać dowolna firma, w której taką polisą będą zainteresowane co najmniej 3 osoby. Jednak Aegon i Signal Iduna stawiają przede wszystkim na małe i średnie firmy.
– Mamy zróżnicowane podejście do przygotowania ofert dla różnych segmentów: proste i szybkie oferty dla mniejszych i indywidualnie konstruowane rozwiązania dla dużych pracodawców. Celujemy głównie w małe i średnie firmy ze względu na doświadczenie sprzedażowe naszych specjalistów. Wprowadzone przez nas systemy i narzędzia znacznie ułatwiają obsługę grupówki, szczególnie w mniejszych firmach – mówi Jan Zimowicz.
Sprzedaż nowej oferty będzie prowadzona przez wyspecjalizowany zespół sprzedaży korporacyjnej w Aegon, sieć sprzedaży Aegon Premium, a także przez współpracujących z Aegon i Signal Iduna pośredników zewnętrznych: brokerów i multiagencje.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…