Categories: Aktualności

Nowe grupowe ubezpieczenie na życie od Aegon i Signal Iduna

Aegon wraz Signal Iduna wprowadzają do oferty nowe wspólne ubezpieczenie grupowe: Razem w Przyszłość. Produkt ten jest efektem umowy koasekuracyjnej podpisanej przez obie firmy.

Współpraca między obiema firmami została ogłoszona w lutym tego roku. Jest to unikalna na polskim rynku ubezpieczeń życiowych formuła współpracy w segmencie grupowych polis na życie. Koasekuracja oznacza, że obie firmy łączą doświadczenie i wspólnie będą obsługiwać klientów na wysokim poziomie.

Cieszę się, że dzięki nawiązaniu współpracy udało się połączyć doświadczenie, relacje i innowacyjność obu zespołów. Efektem tej synergii jest ciekawa i nowoczesna oferta, która ma szanse z sukcesem zaistnieć na rynku polis grupowych – mówi Adam Malinowski, wiceprezes Signal Iduna Polska.

Zdecydowaliśmy się na taki model współpracy, mając świadomość silnej konkurencji w tym segmencie rynku. Dzięki temu mogliśmy w krótkim czasie przygotować i zaproponować klientom i partnerom ofertę wyróżniającą się zarówno pod względem zakresu ubezpieczenia jak i nowoczesnych i wygodnych sposobów obsługi – dodaje Jan Zimowicz, członek zarządu Aegon Polska.

Nowe ubezpieczenie grupowe Aegon i Signal Iduna wyróżnia się szerokim wachlarzem objętych nim zdarzeń. Zakres ubezpieczenia oraz wysokości sum ubezpieczenia są ustalane pomiędzy ubezpieczającym (np. pracodawcą) a ubezpieczycielami indywidualnie. Może to być jeden zakres dla wszystkich ubezpieczonych lub kilka różnych opcji do indywidualnego wyboru przez każdego z przystępujących. Zakres oferty został przygotowany tak, by każdy pracodawca mógł stworzyć dopasowane do potrzeb swoich pracowników. Obejmuje on m.in.:

  • 73 umowy dodatkowe – zapewniające ochronę w takich przypadkach jak nieszczęśliwy wypadek przy pracy lub w życiu prywatnym (w tym komunikacyjny, lotniczy, a nawet będący wynikiem uprawiania niebezpiecznego sportu), uszczerbek na zdrowiu, poważna choroba czy inwalidztwo;
  • 55 poważnych zachorowań w ramach ubezpieczenia chorobowego m.in. zawał, udar i nowotwór, w tym– co unikatowe na polskim rynku – nowotwór niezłośliwy;
  • 8 specjalistycznych procedur medycznych, m.in. chemio- lub radioterapia czy operacja wszczepienia rozrusznika serca;
  • Usługi assistance dla osób objętych ubezpieczeniem, m.in wizyty domowe lekarza lub pielęgniarki, pomocy psychologa i specjalistyczne telekonsultacje medyczne, koszty transportu medycznego oraz rehabilitacji, w tym sprzętu.

Wyróżnikiem nowej oferty mają być również nowoczesne narzędzia do obsługi polis, które ułatwią pracę osobom odpowiedzialnym za to w zakładzie pracy oraz samym ubezpieczonym pracownikom i eliminują obieg papierowej dokumentacji. Dzięki temu większość czynności związanych z obsługą polisy: zebranie deklaracji, wdrożenie programu ubezpieczeniowego aż po jego obsługę i wypłatę świadczeń można wykonać zdalnie.

Chcieliśmy przenieść polisy grupowe w XXI wiek, dlatego planując stronę obsługową, postawiliśmy na wysoki poziom digitalizacji usług. Maksymalnie uprościliśmy wszystkie formalności, dając również możliwość samodzielnego wykonywania większości operacji za pomocą prostych w obsłudze aplikacji. Ma to szczególne znaczenie teraz, gdy wiele firm pracuje w pełni lub częściowo w trybie zdalnym a przepływ dokumentów jest utrudniony – dodaje Adam Malinowski.

Ubezpieczonym może zostać każdy pracownik danej firmy, który ukończył 16. rok życia i nie ukończył 70. roku życia, niezależnie od tego, jakim rodzajem umowy o pracę jest związany z pracodawcą. Ubezpieczeniem można objąć również małżonków, partnerów, dzieci, rodziców, a także kontynuować je indywidualnie po zakończeniu pracy w zakładzie.

Z nowej oferty ubezpieczenia grupowego może skorzystać dowolna firma, w której taką polisą będą zainteresowane co najmniej 3 osoby. Jednak Aegon i Signal Iduna stawiają przede wszystkim na małe i średnie firmy.

Mamy zróżnicowane podejście do przygotowania ofert dla różnych segmentów: proste i szybkie oferty dla mniejszych i indywidualnie konstruowane rozwiązania dla dużych pracodawców. Celujemy głównie w małe i średnie firmy ze względu na doświadczenie sprzedażowe naszych specjalistów. Wprowadzone przez nas systemy i narzędzia znacznie ułatwiają obsługę grupówki, szczególnie w mniejszych firmach – mówi Jan Zimowicz. 

Sprzedaż nowej oferty będzie prowadzona przez wyspecjalizowany zespół sprzedaży korporacyjnej w Aegon, sieć sprzedaży Aegon Premium, a także przez współpracujących z Aegon i Signal Iduna pośredników zewnętrznych: brokerów i multiagencje.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

2 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

2 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

2 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago