Categories: Aktualności

Nowe logo LINK4

LINK4 po 7 latach zmienia system identyfikacji wizualnej. Zmiana m.in. logo wynika z jednej strony ze zmian właścicielskich (obecnie LINK4 należy do grupy PZU), z drugiej, z chęcią odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.
 
Całym projektem zajęła się agencja brandingowa White Cat Studio. Firma w przeszłości zajmowała się projektami systemów identyfikacji wizualnej takich polskich marek jak: PKO BP, PZU, Alior Bank, Netia.
 
W założeniu nowe logo LINK4 ma być proste i czytelne. Jest to wizualna interpretacja cyfry 4, która w percepcji całej marki jest bardzo mocno osadzona. Cztery pasy i solidny font mają oznaczać stabilność firmy. System opiera się na czterech modułach, które osadzone są w gamie kolorystycznej logo poprzedniego właściciela.
 
Cztery kolorowe pasy mają tworzyć charakterystyczny wizualny język. Zastosowanie go na przestrzennych elementach ma mieć dynamiczny charakter, który odpowiada duchowi firmy LINK4.
 
Nowy logotyp towarzyszy w odsłonie nowej kampanii reklamowej. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która zdaniem Patrycji Koteckiej, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4 ma być wyróżnikiem firmy.
 
Źródło: LINK4, www.prnews.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

3 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

3 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

4 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

4 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

5 dni ago