Największy polski ubezpieczyciel PZU, wprowadza nowe rozwiązania dla firm flotowych w kraju i za granicą. „Wprowadzenie zmian ma wpłynąć pozytywnie na szkodowość PZU w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych”- informują przedstawiciele spółki.
Usługa skierowana jest do klientów flotowych, którzy świadczą usługi na terenie całej Europy, tj. przedsiębiorstw zajmujących się transportem, a także wszystkich innych firm w których kierowcy jeżdżą za granicę. Dyrektor zarządzający pionem klienta korporacyjnego Maciej Tymusz dla money.pl wyjaśnia: „Takich wypadków z udziałem klientów flotowych są tysiące w skali roku. To dla nas wypełnienie jednego z elementów strategii grupy bycia bliżej klienta. W związku z tym, że jesteśmy najwięksi, chcemy, by to była dobra praktyka rynkowa. To jest produkt, na którym nie chcemy zarabiać, ale on ma pokryć koszty”.
Infolinię będzie obsługiwać od kilku do kilkunastu osób, władających kilkoma językami i w zależności od zapotrzebowania będzie ona zwiększana.
Kolejnym nowym elementem w ofercie dla korporacyjnych klientów flotowych jest usługa doradcza dla posiadaczy flot pojazdów. Ubezpieczyciel powołał w tym celu zespół zarządzania ryzykiem we flotach w ramach pionu klienta korporacyjnego. „Jesteśmy jedyni na rynku, którzy oferują tego typu usługę w ramach ubezpieczenia i w tak szerokim zakresie. Mamy zespół inżynierów ryzyka komunikacyjnego i głównym zadaniem tych osób jest wsparcie i doradztwo, jak obniżać średnią wysokość i frekwencję szkód. To ogromne pole do zastosowania nowinek – testujemy je obecnie z różnymi partnerami” – powiedział dyrektor biura analiz i oceny ryzyka ubezpieczeń komunikacyjnych PZU Jakub Sajkowski podczas spotkania.
„Liczymy, że dzięki temu rozwiązaniu szkodowość będzie niższa. Dobre zarządzanie ryzykiem przekłada się na obniżenie zarówno prawdopodobieństwa wystąpienia tej szkody jak i wysokości szkody. Pierwsze efekty będziemy mogli zobaczyć w wynikach pierwszego kwartale przyszłego roku”– dodaje Sajkowski. W chwili obecnej PZU na tym obszarze pracuje z kilkunastoma firmami. Zakłada, że w pierwszym roku działania usługi ta liczba wzrośnie do ok. 100 firm: „To jest też element, który buduje lojalność naszych partnerów. Chcemy się z naszym klientami związać na dłużej niż na jeden rok” – podkreśla ekspert z PZU.
Przedstawiciele PZU poinformowali, że w ub. roku PZU wypłaciło kilkaset milionów złotych odszkodowań w segmencie korporacyjnych klientów flotowych. PZU zaproponowało także – w ramach przyszłej ochrony ubezpieczeniowej – bezpłatny audyt floty i ocenę posiadanego rozwiązania telemetycznego pod kątem jego wpływu na ryzyko ubezpieczeniowe. Zaproponuje także modyfikacje wspierające bezpieczeństwo kierowców. Wynik audytu będzie stanowił podstawę oceny ryzyka floty i bazę do kalkulacji składki ubezpieczeniowej.
Źródło: www.money.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…