Aktualności

Nowe usługi serwisowe od Plus GSM i Digital Care

Operator Plus GSM we współpracy Digital Care oferuje klientom biznesowym dwie nowe usługi. Chodzi tu o „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Produkty są dedykowane klientom, którzy zdecydują się na kupno urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi sieci lub na zakup samego sprzętu.
 

Serwis

 
„Serwis wyświetlacza dla Firm” to ochrona samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach, które zostały zakupione w sieci Plus.
 
„Serwis Urządzenia dla firm” to natomiast produkt, który jest bardziej rozbudowany i oprócz naprawy wyświetlacza obejmuje również obudowy, aparaty, przyciski oraz naprawy w przypadku zalania urządzenia. Produkt jest dostępny dla telefonów, smartfonów i tabletów. Wariant daje możliwość również skorzystania z darmowego dostępu do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
 
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach, niezależnie od przyczyny. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że transport urządzenia do serwisu na terenie kraju jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.  Oprócz tego klienci mogą skorzystać z infolinii oraz aplikacji SmartSkaner+, która umożliwia weryfikację stanu technicznego urządzenia.
 
Na temat usług wypowiedział się Jacek Trujnara, kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego Plus:
 
„Nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy”.
 
O współpracy z Plus GSM kilka słów powiedziała również Aneta Żelazny, Chief Product Manager Digital Care:
 
„Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne”.
 
Źródło: Plus GSM, gu.com.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago