Aktualności

Nowe usługi serwisowe od Plus GSM i Digital Care

Operator Plus GSM we współpracy Digital Care oferuje klientom biznesowym dwie nowe usługi. Chodzi tu o „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Produkty są dedykowane klientom, którzy zdecydują się na kupno urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi sieci lub na zakup samego sprzętu.
 

Serwis

 
„Serwis wyświetlacza dla Firm” to ochrona samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach, które zostały zakupione w sieci Plus.
 
„Serwis Urządzenia dla firm” to natomiast produkt, który jest bardziej rozbudowany i oprócz naprawy wyświetlacza obejmuje również obudowy, aparaty, przyciski oraz naprawy w przypadku zalania urządzenia. Produkt jest dostępny dla telefonów, smartfonów i tabletów. Wariant daje możliwość również skorzystania z darmowego dostępu do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
 
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach, niezależnie od przyczyny. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że transport urządzenia do serwisu na terenie kraju jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.  Oprócz tego klienci mogą skorzystać z infolinii oraz aplikacji SmartSkaner+, która umożliwia weryfikację stanu technicznego urządzenia.
 
Na temat usług wypowiedział się Jacek Trujnara, kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego Plus:
 
„Nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy”.
 
O współpracy z Plus GSM kilka słów powiedziała również Aneta Żelazny, Chief Product Manager Digital Care:
 
„Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne”.
 
Źródło: Plus GSM, gu.com.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago