Aktualności

Nowe usługi serwisowe od Plus GSM i Digital Care

Operator Plus GSM we współpracy Digital Care oferuje klientom biznesowym dwie nowe usługi. Chodzi tu o „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Produkty są dedykowane klientom, którzy zdecydują się na kupno urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi sieci lub na zakup samego sprzętu.
 

Serwis

 
„Serwis wyświetlacza dla Firm” to ochrona samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach, które zostały zakupione w sieci Plus.
 
„Serwis Urządzenia dla firm” to natomiast produkt, który jest bardziej rozbudowany i oprócz naprawy wyświetlacza obejmuje również obudowy, aparaty, przyciski oraz naprawy w przypadku zalania urządzenia. Produkt jest dostępny dla telefonów, smartfonów i tabletów. Wariant daje możliwość również skorzystania z darmowego dostępu do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
 
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach, niezależnie od przyczyny. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że transport urządzenia do serwisu na terenie kraju jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.  Oprócz tego klienci mogą skorzystać z infolinii oraz aplikacji SmartSkaner+, która umożliwia weryfikację stanu technicznego urządzenia.
 
Na temat usług wypowiedział się Jacek Trujnara, kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego Plus:
 
„Nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy”.
 
O współpracy z Plus GSM kilka słów powiedziała również Aneta Żelazny, Chief Product Manager Digital Care:
 
„Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne”.
 
Źródło: Plus GSM, gu.com.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Branża budowlana. Ponad 3,4 tys. wypadków przy pracy w 2024 r. 

W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy.  W zeszłym roku w…

10 godzin ago

Czy czekają nas rekordowe kary za brak OC? 

Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…

10 godzin ago

PZU: Polacy coraz chętniej ubezpieczają swoje nieruchomości 

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…

10 godzin ago

Bezpieczne wakacje zaczynają się od odpowiedniego ubezpieczenia 

Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…

2 dni ago

Masz polisę OC w DallBogg? Uważaj – sam musisz zadbać o nową umowę 

Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…

2 dni ago

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

2 dni ago