Categories: Aktualności

Nowe usługi serwisowe od Plus GSM i Digital Care

Operator Plus GSM we współpracy Digital Care oferuje klientom biznesowym dwie nowe usługi. Chodzi tu o „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Produkty są dedykowane klientom, którzy zdecydują się na kupno urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi sieci lub na zakup samego sprzętu.
 

Serwis

 
„Serwis wyświetlacza dla Firm” to ochrona samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach, które zostały zakupione w sieci Plus.
 
„Serwis Urządzenia dla firm” to natomiast produkt, który jest bardziej rozbudowany i oprócz naprawy wyświetlacza obejmuje również obudowy, aparaty, przyciski oraz naprawy w przypadku zalania urządzenia. Produkt jest dostępny dla telefonów, smartfonów i tabletów. Wariant daje możliwość również skorzystania z darmowego dostępu do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
 
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach, niezależnie od przyczyny. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że transport urządzenia do serwisu na terenie kraju jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.  Oprócz tego klienci mogą skorzystać z infolinii oraz aplikacji SmartSkaner+, która umożliwia weryfikację stanu technicznego urządzenia.
 
Na temat usług wypowiedział się Jacek Trujnara, kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego Plus:
 
„Nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy”.
 
O współpracy z Plus GSM kilka słów powiedziała również Aneta Żelazny, Chief Product Manager Digital Care:
 
„Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne”.
 
Źródło: Plus GSM, gu.com.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

5 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

5 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

5 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

5 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

5 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

5 dni ago