Firma Coface występuje w roli doradcy i przewodnika, wspierając przedsiębiorców i zabezpieczając ich transakcje, poprzez ochronę przed ryzykiem braku płatności od ich klientów. Obecnie trwa promocja nowego produktu ubezpieczeniowego: polisa ubezpieczenia należności TradeLiner.
Jacek Krzemień, zastępca dyrektora Handlowego w Coface podkreśla potrzebę komunikacji, oraz przekazywanie aktualnych informacji pomiędzy pracownikami firmy a zarządem. : „Widzimy ogromną potrzebę podobnych spotkań z grupą brokerów, dla których niezwykle ważna jest aktualna informacja przekazywana bezpośrednio przez ubezpieczycieli. Tym razem komunikowaliśmy zmiany w sztandarowej polisie ubezpieczenia należności dla dużych i średnich firm. Nasza usługa wyróżnia się na rynku wyjątkową elastycznością i bogatym pakietem opcji do wyboru, co zauważyli także uczestnicy naszego szkolenia”.
Firma Coface wraz ze zmianą realiów biznesowych w Polsce, konsekwentnie rozbudowuje ofertę usług zarządzania należnościami. Robert Andrychowicz, prezes spółki Prospector Grupa Konsultingowa ocenia : „Nowa polisa Coface jest kolejnym elementem rozwoju ubezpieczenia należności w Polsce. Niektóre opcje w niej zawarte, np. elastyczność w określaniu limitów kredytowych przez ubezpieczającego, są bardzo ciekawe i powinny spotkać się z zainteresowaniem firm. Rozwiązania, które dotychczas były indywidualnie negocjowane, w nowej polisie TradeLiner, stają się standardem. Ułatwi to dostosowanie umów ubezpieczenia należności do potrzeb przedsiębiorstw, dla których Prospector świadczy usługi brokerskie i doradcze”. W ciągu ostatnich 20 lat działalności Coface stał się jedną z najsilniejszych grup finansowych w Polsce, zajmując czołowe pozycje na rynku w każdej z czterech linii biznesowych, w których obecnie działa. W połowie czerwca ruszyła również kampania reklamowa online promująca usługi Coface – ubezpieczenie należności, faktoring, informację gospodarczą oraz windykację B2B.
Źródło: coface.pl
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…
Pogryzienie przez psa może wiązać się z poważnymi skutkami zdrowotnymi i emocjonalnymi, zwłaszcza u dzieci. Jak…
Generali Życie zostało nagrodzone Srebrnym Parasolem za wprowadzenie na rynek nowego produktu „Generali, z myślą…