Firma Coface występuje w roli doradcy i przewodnika, wspierając przedsiębiorców i zabezpieczając ich transakcje, poprzez ochronę przed ryzykiem braku płatności od ich klientów. Obecnie trwa promocja nowego produktu ubezpieczeniowego: polisa ubezpieczenia należności TradeLiner.
Jacek Krzemień, zastępca dyrektora Handlowego w Coface podkreśla potrzebę komunikacji, oraz przekazywanie aktualnych informacji pomiędzy pracownikami firmy a zarządem. : „Widzimy ogromną potrzebę podobnych spotkań z grupą brokerów, dla których niezwykle ważna jest aktualna informacja przekazywana bezpośrednio przez ubezpieczycieli. Tym razem komunikowaliśmy zmiany w sztandarowej polisie ubezpieczenia należności dla dużych i średnich firm. Nasza usługa wyróżnia się na rynku wyjątkową elastycznością i bogatym pakietem opcji do wyboru, co zauważyli także uczestnicy naszego szkolenia”.
Firma Coface wraz ze zmianą realiów biznesowych w Polsce, konsekwentnie rozbudowuje ofertę usług zarządzania należnościami. Robert Andrychowicz, prezes spółki Prospector Grupa Konsultingowa ocenia : „Nowa polisa Coface jest kolejnym elementem rozwoju ubezpieczenia należności w Polsce. Niektóre opcje w niej zawarte, np. elastyczność w określaniu limitów kredytowych przez ubezpieczającego, są bardzo ciekawe i powinny spotkać się z zainteresowaniem firm. Rozwiązania, które dotychczas były indywidualnie negocjowane, w nowej polisie TradeLiner, stają się standardem. Ułatwi to dostosowanie umów ubezpieczenia należności do potrzeb przedsiębiorstw, dla których Prospector świadczy usługi brokerskie i doradcze”. W ciągu ostatnich 20 lat działalności Coface stał się jedną z najsilniejszych grup finansowych w Polsce, zajmując czołowe pozycje na rynku w każdej z czterech linii biznesowych, w których obecnie działa. W połowie czerwca ruszyła również kampania reklamowa online promująca usługi Coface – ubezpieczenie należności, faktoring, informację gospodarczą oraz windykację B2B.
Źródło: coface.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…