Categories: Aktualności

Nowy produkt w BZ WBK-Aviva TUnŻ

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie wprowadziło do oferty Banku Zachodniego WBK nowy produkt – ubezpieczenie na życie pod nazwą Bezpieczny Limit.

Produkt został stworzony z myślą o osobach korzystających z limitów kredytowych w koncie osobistym. Poszerza on ofertę ochronną do produktów kredytowych, z których korzystają klienci Banku, takich jak Spokojny Kredyt – ubezpieczenie do kredytu gotówkowego, lub pakiet Bezpieczna Karta do kart kredytowych.
 
Bezpieczny Limit obejmuje ryzyka związane z pobytem w szpitalu czy trwałym inwalidztwem powstałych wskutek nieszczęśliwego wypadku oraz śmierci osoby ubezpieczonej. Głównym atutem nowej polisy jest prosta konstrukcja: brak ankiety medycznej, możliwość automatycznego poboru składki ubezpieczeniowej z konta osobistego, suma ubezpieczenia powiązana z wysokością udzielonego limitu, może wynieść nawet 50 000 zł.
 
Jak podkreśla Remigiusz Ślipiec, członek zarządu BZ WBK-Aviva TU: „Nowy produkt powinien zainteresować wszystkich, którzy oczekują prostego rozwiązania ochronnego do zaciąganego limitu kredytowego w koncie. Daje realną ochronę dla ubezpieczonego i jego bliskich na wypadek nieprzewidzianych sytuacji losowych”.
Bezpieczny Limit jest oferowany klientom Banku Zachodniego WBK zarówno w sieci oddziałów, placówek partnerskich, jak i przez telefon.
 
Źródło: www.bzwbkaviva.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

16 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

16 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

19 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago