Aktualności

Link4 oferuje nowy produkt pod nazwą „Pomoc po kradzieży”

W ramach ochrony ubezpieczyciel pokryje koszty wynikające z utraty pojazdu do kwoty 2 tysięcy złotych. Z „Pomocy po kradzieży” mogą skorzystać kierowcy posiadający komunikacyjne ubezpieczenie OC lub pakiet OC+AC Link4.

Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4 wyjaśnia

„Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty CD i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach. I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów”.

Jakie świadczenia w ramach oferty „Pomoc po kradzieży” otrzymają ubezpieczeni? 

W ramach nowej oferty Link4 wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na wydatki związane z utratą samochodu. Należeć do nich mogą przedmioty, które znajdowały się w aucie ale nie były objęte ochroną ubezpieczenia AC. Ochrona daje również możliwość skorzystania z pomocy infolinii, która czynna jest 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu Link4 dodaje: „Nasi konsultanci w tej stresującej sytuacji zaopiekują się klientem i udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu, a także przekażą dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym”.

Od czego uzależniona jest wypłata świadczenia?

Jak zaznacza ubezpieczyciel, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z LINK4. Nie jest ona bowiem tożsama z akceptacją roszczeń wynikających z innych umów obejmujących swym zakresem kradzież pojazdu. W związku z tym osoba ubezpieczona powinna jak najszybciej zawiadomić ubezpieczyciela o kradzieży samochodu. Szybki kontakt po kradzieży usprawni proces likwidacji i pozwoli klientowi szybciej otrzymać świadczenie.

Źródło: www.link4.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago