W ramach ochrony ubezpieczyciel pokryje koszty wynikające z utraty pojazdu do kwoty 2 tysięcy złotych. Z „Pomocy po kradzieży” mogą skorzystać kierowcy posiadający komunikacyjne ubezpieczenie OC lub pakiet OC+AC Link4.
„Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty CD i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach. I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów”.
W ramach nowej oferty Link4 wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na wydatki związane z utratą samochodu. Należeć do nich mogą przedmioty, które znajdowały się w aucie ale nie były objęte ochroną ubezpieczenia AC. Ochrona daje również możliwość skorzystania z pomocy infolinii, która czynna jest 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu Link4 dodaje: „Nasi konsultanci w tej stresującej sytuacji zaopiekują się klientem i udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu, a także przekażą dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym”.
Jak zaznacza ubezpieczyciel, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z LINK4. Nie jest ona bowiem tożsama z akceptacją roszczeń wynikających z innych umów obejmujących swym zakresem kradzież pojazdu. W związku z tym osoba ubezpieczona powinna jak najszybciej zawiadomić ubezpieczyciela o kradzieży samochodu. Szybki kontakt po kradzieży usprawni proces likwidacji i pozwoli klientowi szybciej otrzymać świadczenie.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…