Nowa reklama Link4 zachęca do ubezpieczenia samochodu OC i AC. Zachętą ma być roczny dostęp do aplikacji NaviExpert. Reklama – podobnie jak poprzednia – osadzona jest w muzycznej scenerii.
Katarzyna Jóźwik, dyrektor Pionu Strategii, Marketingu i Rozwoju Biznesu w LINK4 podkreśla: „ LINK4 konsekwentnie promuje ważne dla klientów benefity. W poprzednich kampaniach była to możliwość płacenia za polisy punktami Payback, a obecnie jest to nawigacja NaviExpert dodawana gratis do polis OC i AC, za którą na rynku trzeba zapłacić 99 zł. Klienci zyskują więc podwójnie, oprócz dobrego produktu w korzystnej cenie, dodatkowo otrzymują atrakcyjny benefit”.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…