Categories: Aktualności

Nowy spot Link4 „Kasia Moś i The Chance – OC/AC + nawigacja gratis!”

Nowa reklama Link4 zachęca do ubezpieczenia samochodu OC i AC. Zachętą ma być roczny dostęp do aplikacji NaviExpert. Reklama – podobnie jak poprzednia – osadzona jest w muzycznej scenerii.

Katarzyna Jóźwik, dyrektor Pionu Strategii, Marketingu i Rozwoju Biznesu w LINK4 podkreśla: LINK4 konsekwentnie promuje ważne dla klientów benefity. W poprzednich kampaniach była to możliwość płacenia za polisy punktami Payback, a obecnie jest to nawigacja NaviExpert dodawana gratis do polis OC i AC, za którą na rynku trzeba zapłacić 99 zł. Klienci zyskują więc podwójnie, oprócz dobrego produktu w korzystnej cenie, dodatkowo otrzymują atrakcyjny benefit”.
 


 
Dzięki aplikacji, z której korzystanie jest dobrowolne, kierowcy uzyskają dostęp do regularnych informacji o swoim stylu jazdy, a więc m.in. o tym, czy jeżdżą płynnie i w zgodzie z przepisami. Otrzymają także wskazówki, dzięki którym będą w stanie poprawić styl. Dodatkowo LINK4 zmotywuje kierowców atrakcyjnymi nagrodami do bezpieczniejszego i bardziej płynnego poruszania się. System przygotowany we współpracy z NaviExpert zlicza przejechany dystans, a także „płynne” oraz „bezpieczne” kilometry i zamienia je na punkty. Te z kolei są widoczne w nawigacji w ogólnych rankingach Bezpiecznej jazdy oraz w rankingach konkursowych.
 
Adam Bąkowski, Prezes Zarządu NaviExpert dodaje: „Wykorzystanie elementów telematyki przez firmy ubezpieczeniowe budzi pewne kontrowersje. Wszystko dlatego, że działania te kojarzą się ze śledzeniem. Niesłusznie. Korzystanie z aplikacji jest dobrowolne i ani nas, ani LINK4 nie interesuje to, gdzie kierowcy jeżdżą, tylko jak jeżdżą. Poprzez zabawę, nagrody w konkursach i mądrą edukację chcemy zachęcić Polaków, by podróżowali bezpieczniej”.
 
Źródło: www.naviexpert.pl
Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago