12 października firma Europ Assistance świętowała sześćdziesiątą rocznicę powstania. Tematem wieczoru obchodów 60-lecia było hasło „CARE at Heart”, które odzwierciedla nie tylko obietnicę marki, zawartą w jej haśle You live, we care, ale także misję Grupy.
Założona we Francji w 1963 r. firma Europ Assistance 12 października celebrowała sześćdziesiątą rocznicę powstania, a także swój sukces jako Grupa. Temat wieczoru obchodów 60-lecia, „CARE at Heart”, odzwierciedla obietnicę marki, zawartą w jej haśle You live, we care, a także misję Grupy: ułatwianie życia klientom każdego dnia, zapewniając ulgę w stresujących i trudnych sytuacjach, a także wygodę i bezpieczeństwo w ich codziennym życiu. Dzięki wizji dyrektora generalnego, Antoine Parisi, który stoi na czele Grupy od dziewięciu lat, oraz wsparciu Generali ubezpieczyciel uczynił z obietnicy swojej marki siłę napędową międzynarodowego wzrostu oraz główny filar swojego sukcesu. Z małego francuskiego start-upu stała się globalnym liderem: Europ Assistance obsługuje obecnie około 11,5 miliona interwencji rocznie, dzięki zaangażowaniu ponad 12 000 pracowników w ponad 35 krajach, 57 centrom pomocy i sieci 750 000 akredytowanych partnerów.
Warto przypomnieć, że to Pierre Desnos przy wsparciu Generali stworzył Europ Assistance, pierwszą firmę świadczącą usługi assistance dla osób podróżujących za granicę. Korzystając z bezprecedensowego boomu w turystyce, ubezpieczyciel początkowo rozszerzył swoją działalność w Europie. Ale już w latach 80. otworzyła spółki zależne w Stanach Zjednoczonych, gdzie Grupa jest obecnie liderem w swojej branży, a także na innych kontynentach.
– Z radością i dumą świętujemy 60-lecie Europ Assistance, fantastycznej francuskiej przygody z przedsiębiorczością, która stała się międzynarodowym liderem w swojej dziedzinie. Zapewnienie pomocy, we Francji lub poza naszymi granicami, jest misją, która nas wyróżnia i którą będziemy realizować z taką samą pasją, dzięki tym, którzy nam ufają: pracownikom, klientom, partnerom i akcjonariuszom – powiedział Nicolas Sinz, dyrektor generalny Europ Assistance France.
Firma wprowadziła do swojej oferty nie tylko usługi assistance dla podróżujących, ale też usługi osobistej pomocy w codziennych sytuacjach awaryjnych w domu, takie jak teleassistance. Jako pionier w branży, Europ Assistance stale rozwija swoją działalność wokół koncepcji „CARE”, stawiając klienta w centrum wszystkich swoich działań. Z tego powodu w 2000 roku Grupa wprowadziła nową generację spersonalizowanych usług, które pomagają ludziom radzić sobie z codziennymi sytuacjami kryzysowymi. Usługi Grupy są obecnie skupione wokół trzech obszarów: assistance samochodowego, ubezpieczeń, assistance w podróży oraz usług pomocy osobistej, takich jak wsparcie dla osób starszych, ochrona tożsamości cyfrowej, telemedycyna i usługi concierge.
Co ważne ubezpieczyciel intensywnie inwestuje w cyfryzację swoich usług i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.
Nie każdy wie, że cztery litery słowa „CARE” mają konkretne znaczenie: Caring, Available, Reliable, Easy to work with (Troskliwy, Dostępny, Niezawodny, Łatwy we współpracy).
– Umieściliśmy te cztery litery i doświadczenia klienta w sercu naszej misji, a także w obietnicy marki i w motto z naszym hasłem You live we care, w 2010 roku. Ale bardziej niż slogan, to hasło uosabia kulturę korporacyjną całkowicie skoncentrowaną na naszych klientach i naszym głównym celu, z którego nasi pracownicy są dumni – wyjaśnił Antoine Parisi, Dyrektor Generalny Europ Assistance.
Obietnica ta dziś wybrzmiewa bardziej niż kiedykolwiek w obliczu imperatywów zrównoważonego rozwoju. You live we care odzwierciedla również zaangażowanie Grupy w kwestie środowiskowe, społeczne i socjalne. Jest to kolejny strategiczny priorytet Europ Assistance.
– Jesteśmy dumni, że możemy świętować 60. rocznicę i kontynuować niesamowitą podróż zapoczątkowaną przez jej założyciela Pierre’a Desnosa. Chcę złożyć hołd 12 000 mężczyzn i kobiet, którzy uczynili z Grupy ludzką, międzynarodową przygodę, którą jest do dzisiaj, wypełnioną życzliwością, odpowiedzialnością i niezwykłym osobistym zaangażowaniem. Zgodnie z naszą misją i obietnicą, będziemy nadal pionierami w nowych formach pomocy, aby lepiej pomagać i chronić miliony ludzi, którym towarzyszymy każdego roku – podsumował Antoine Parisi.
Źródło: Europ Assistance
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…