Aktualności

Od francuskiego przedsiębiorcy do globalnego lidera – Europ Assistance świętuje 60-lecie marki

12 października firma Europ Assistance świętowała sześćdziesiątą rocznicę powstania. Tematem wieczoru obchodów 60-lecia było hasło „CARE at Heart”, które odzwierciedla nie tylko obietnicę marki, zawartą w jej haśle You live, we care, ale także misję Grupy.

Obchody 60-lecia Europ Assistance

Założona we Francji w 1963 r. firma Europ Assistance 12 października celebrowała sześćdziesiątą rocznicę powstania, a także swój sukces jako Grupa. Temat wieczoru obchodów 60-lecia, „CARE at Heart”, odzwierciedla obietnicę marki, zawartą w jej haśle You live, we care, a także misję Grupy: ułatwianie życia klientom każdego dnia, zapewniając ulgę w stresujących i trudnych sytuacjach, a także wygodę i bezpieczeństwo w ich codziennym życiu. Dzięki wizji dyrektora generalnego, Antoine Parisi, który stoi na czele Grupy od dziewięciu lat, oraz wsparciu Generali ubezpieczyciel uczynił z obietnicy swojej marki siłę napędową międzynarodowego wzrostu oraz główny filar swojego sukcesu. Z małego francuskiego start-upu stała się globalnym liderem: Europ Assistance obsługuje obecnie około 11,5 miliona interwencji rocznie, dzięki zaangażowaniu ponad 12 000 pracowników w ponad 35 krajach, 57 centrom pomocy i sieci 750 000 akredytowanych partnerów.

Od pomocy w podróży i pomocy samochodowej po usługi care service

Warto przypomnieć, że to Pierre Desnos przy wsparciu Generali stworzył Europ Assistance, pierwszą firmę świadczącą usługi assistance dla osób podróżujących za granicę. Korzystając z bezprecedensowego boomu w turystyce, ubezpieczyciel początkowo rozszerzył swoją działalność w Europie. Ale już w latach 80. otworzyła spółki zależne w Stanach Zjednoczonych, gdzie Grupa jest obecnie liderem w swojej branży, a także na innych kontynentach.

– Z radością i dumą świętujemy 60-lecie Europ Assistance, fantastycznej francuskiej przygody z przedsiębiorczością, która stała się międzynarodowym liderem w swojej dziedzinie. Zapewnienie pomocy, we Francji lub poza naszymi granicami, jest misją, która nas wyróżnia i którą będziemy realizować z taką samą pasją, dzięki tym, którzy nam ufają: pracownikom, klientom, partnerom i akcjonariuszom – powiedział Nicolas Sinz, dyrektor generalny Europ Assistance France.

Firma wprowadziła do swojej oferty nie tylko usługi assistance dla podróżujących, ale też usługi osobistej pomocy w codziennych sytuacjach awaryjnych w domu, takie jak teleassistance. Jako pionier w branży, Europ Assistance stale rozwija swoją działalność wokół koncepcji „CARE”, stawiając klienta w centrum wszystkich swoich działań. Z tego powodu w 2000 roku Grupa wprowadziła nową generację spersonalizowanych usług, które pomagają ludziom radzić sobie z codziennymi sytuacjami kryzysowymi. Usługi Grupy są obecnie skupione wokół trzech obszarów: assistance samochodowego, ubezpieczeń, assistance w podróży oraz usług pomocy osobistej, takich jak wsparcie dla osób starszych, ochrona tożsamości cyfrowej, telemedycyna i usługi concierge.

Co ważne ubezpieczyciel intensywnie inwestuje w cyfryzację swoich usług i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

Misja skoncentrowana na kliencie

Nie każdy wie, że cztery litery słowa „CARE” mają konkretne znaczenie: Caring, Available, Reliable, Easy to work with (Troskliwy, Dostępny, Niezawodny, Łatwy we współpracy).

– Umieściliśmy te cztery litery i doświadczenia klienta w sercu naszej misji, a także w obietnicy marki i w motto z naszym hasłem You live we care, w 2010 roku. Ale bardziej niż slogan, to hasło uosabia kulturę korporacyjną całkowicie skoncentrowaną na naszych klientach i naszym głównym celu, z którego nasi pracownicy są dumni – wyjaśnił Antoine Parisi, Dyrektor Generalny Europ Assistance.

Obietnica ta dziś wybrzmiewa bardziej niż kiedykolwiek w obliczu imperatywów zrównoważonego rozwoju. You live we care odzwierciedla również zaangażowanie Grupy w kwestie środowiskowe, społeczne i socjalne. Jest to kolejny strategiczny priorytet Europ Assistance.

– Jesteśmy dumni, że możemy świętować 60. rocznicę i kontynuować niesamowitą podróż zapoczątkowaną przez jej założyciela Pierre’a Desnosa. Chcę złożyć hołd 12 000 mężczyzn i kobiet, którzy uczynili z Grupy ludzką, międzynarodową przygodę, którą jest do dzisiaj, wypełnioną życzliwością, odpowiedzialnością i niezwykłym osobistym zaangażowaniem. Zgodnie z naszą misją i obietnicą, będziemy nadal pionierami w nowych formach pomocy, aby lepiej pomagać i chronić miliony ludzi, którym towarzyszymy każdego roku – podsumował Antoine Parisi.

Źródło: Europ Assistance

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

3 godziny ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

3 godziny ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

22 godziny ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

22 godziny ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago