Categories: Aktualności

36 zł i 50 gr odszkodowania za zalanie łazienki

W jednym z jeleniogórskich mieszkań doszło do zalania łazienki. Mieszkaniec wezwał likwidatora szkody, by ten oszacował straty. Ekspert PZU zapisał w dokumentach, że za te pieniądze zalana łazienka zostanie dwukrotnie pomalowana i posprzątana. Ma to także wystarczyć na materiały niezbędne do usunięcia szkody. Jak się okazało jeleniogórzanin otrzymał odszkodowanie w wysokości 36 zł i 50 gr.

 
Jeleniogórski przedsiębiorca Zbigniew Ładziński mówi, że takie odszkodowanie nie wystarczy nawet na to, by ktoś chciał drabinę rozłożyć w znajdującej się na 3. piętrze łazience, nie mówiąc o rozpoczęciu prac. Poszkodowany, któremu PZU przyznało odszkodowanie twierdzi, że poczuł się nie tyle oszukany, co obrażony takim potraktowaniem. Sprawę zgłosił  do lokalnych mediów.
 
Po interwencji Radia Wrocław i brokerów, którzy zaproponowali to ubezpieczenie jeleniogórzaninowi, PZU zdecydowało się podnieść kwotę odszkodowania ponad 10-krotnie. Agnieszka Rosa z biura prasowego firmy odpowiada: „Po ponownej analizie podjęliśmy decyzję zgodnie z oczekiwaniem klienta”. Nie wyjaśniła, jednak skąd się wzięły rozbieżności między kolejnymi wyliczeniami wartości szkody zasłaniając się tajemnicą zawodową.
 
Szanowny Panie Redaktorze,
dokładnie i wnikliwie sprawdziliśmy sprawę, w której Pan zainterweniował. Po ponownej analizie informujemy, że podjęliśmy decyzję zgodnie z oczekiwaniem klienta. Niestety więcej nie możemy udzielić Panu informacji o tej sprawie. Jak zapewne Pan wie, zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844) zakład ubezpieczeń i osoby w nim zatrudnione, a także osoby i podmioty, za pomocą których zakład ubezpieczeń wykonuje czynności ubezpieczeniowe, są obowiązane do zachowania tajemnicy dotyczącej poszczególnych umów ubezpieczenia.
 
Źródło: www.radiowroclaw.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

21 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

21 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago