Aktualności

36 zł i 50 gr odszkodowania za zalanie łazienki

W jednym z jeleniogórskich mieszkań doszło do zalania łazienki. Mieszkaniec wezwał likwidatora szkody, by ten oszacował straty. Ekspert PZU zapisał w dokumentach, że za te pieniądze zalana łazienka zostanie dwukrotnie pomalowana i posprzątana. Ma to także wystarczyć na materiały niezbędne do usunięcia szkody. Jak się okazało jeleniogórzanin otrzymał odszkodowanie w wysokości 36 zł i 50 gr.

 
Jeleniogórski przedsiębiorca Zbigniew Ładziński mówi, że takie odszkodowanie nie wystarczy nawet na to, by ktoś chciał drabinę rozłożyć w znajdującej się na 3. piętrze łazience, nie mówiąc o rozpoczęciu prac. Poszkodowany, któremu PZU przyznało odszkodowanie twierdzi, że poczuł się nie tyle oszukany, co obrażony takim potraktowaniem. Sprawę zgłosił  do lokalnych mediów.
 
Po interwencji Radia Wrocław i brokerów, którzy zaproponowali to ubezpieczenie jeleniogórzaninowi, PZU zdecydowało się podnieść kwotę odszkodowania ponad 10-krotnie. Agnieszka Rosa z biura prasowego firmy odpowiada: „Po ponownej analizie podjęliśmy decyzję zgodnie z oczekiwaniem klienta”. Nie wyjaśniła, jednak skąd się wzięły rozbieżności między kolejnymi wyliczeniami wartości szkody zasłaniając się tajemnicą zawodową.
 
Szanowny Panie Redaktorze,
dokładnie i wnikliwie sprawdziliśmy sprawę, w której Pan zainterweniował. Po ponownej analizie informujemy, że podjęliśmy decyzję zgodnie z oczekiwaniem klienta. Niestety więcej nie możemy udzielić Panu informacji o tej sprawie. Jak zapewne Pan wie, zgodnie z art. 35 ust. 1 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844) zakład ubezpieczeń i osoby w nim zatrudnione, a także osoby i podmioty, za pomocą których zakład ubezpieczeń wykonuje czynności ubezpieczeniowe, są obowiązane do zachowania tajemnicy dotyczącej poszczególnych umów ubezpieczenia.
 
Źródło: www.radiowroclaw.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago