Święta to czas wzmożonego ruchu na drogach. Chcąc spędzić świąteczny czas z bliskimi, czasami musieliśmy pokonać kilkaset kilometrów. Jak wynika z danych opracowanych przez Europ Assistance Polska, 83% Polaków potrzebowało pomocy właśnie podczas podróży. Najczęściej zgłaszaliśmy problemy z silnikiem, rozładowanym akumulatorem i niesprawną elektryką czy przebita oponą
W tym roku święta Bożego Narodzenia spędzaliśmy głównie w kraju
Zgłoszenia z zagranicy dotyczyły zaledwie 3% spraw. Polacy, którzy wybrali się na święta za granicę, najczęściej podróżowali do Niemiec (38%). Tylko sporadycznie pojawiły się zgłoszenia z takich miejsc na świecie jak np.: Meksyk, Tajlandia, czy Panama pojawiały się sporadycznie.
Święta z pomocą Assistance
W te święta 25% osób zgłaszało problem uszkodzenia samochodu w związku z wypadkiem lub kolizją, 21% osób miało kłopoty z silnikiem, a 8% potrzebowało pomocy w związku z uszkodzoną oponą. W 16% przypadków konieczne było usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia, również 16% osób skorzystało z pojazdu zastępczego. Najczęściej potrzebne było jednak holowanie auta (62% wszystkich spraw).
Assistance medyczny i domowy też potrzebny
Klienci firmy Europ Assistance Polska korzystali w święta nie tylko z pomocy na drodze. Podobnie jak w latach poprzednich skorzystali z assistance medycznego i domowego. Pomoc medyczna była potrzebna najczęściej w sytuacji nagłego zachorowania. Klienci najczęściej zgłaszali zwrot kosztów leczenia (91%) i potrzebę konsultacji z lekarzem (7%). Chętnie też korzystaliśmy z usług specjalistów w zakresie pomocy domowej. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły awarii urządzeń domowych (48%), zalania (28%), czy zwarcia instalacji elektrycznej (14%). W okresie świątecznym klienci potrzebowali również (6%) wsparcia ślusarza w związku z włamaniem.
Źródło: www.europ-assistance.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…