Łukasz Szelecki nie będzie miło wspominał pobytu na Krecie. Trafił bowiem do miejscowego szpitala z zapaleniem płuc. Mężczyzna zarzuca firmie Ergo Hestia, że nie chce ona wydać pieniędzy na sprowadzenie go do kraju. Ubezpieczyciel wyjaśnia, że podróż w takich przypadkach nie może zagrażać klientowi.
Pan Łukasz za pośrednictwem portalu Facebook prosi o pomoc w sprowadzeniu go do kraju. Po przyjeździe na Kretę nabawił się ostrego zapalenia płuc. Z wpisu dowiadujemy się, że lekarz z tamtejszego szpitala powiedział, że do kraju może wracać samolotem medycznym, który przysługuje mu z ubezpieczenia. Oprócz tego dowiadujemy się, że ubezpieczyciel odmawia mu transportu. Argumentuje to tym, że obecny stan pacjenta nie pozwala na to. Łukasz Szelecki twierdzi jednak, że firma nie chce wydawać pieniędzy na jego transport.
Portal WP.pl postanowił o całą sprawę zapytać Arkadiusza Brulińskiego, rzecznika Ergo Hestii. Zapewnił on, że firma doskonale zna sprawę i dodaje, że wpis pana Łukasza nie daje pełnego spojrzenia na sprawę. Rzecznik zapewnia, że firma nie ucieka od organizacji transportu dla swoich klientów i nie kieruje się tutaj pieniędzmi.
Arkadiusz Bruliński dodaje:
„Musimy mieć pewność, że klient jest bezpieczny pod względem medycznym. Asystor, który w imieniu naszej firmy działa na miejscu, nie weźmie na siebie odpowiedzialności, gdy nie ma tej pewności”
Pan Łukasz twierdzi jednak, że miejscowi lekarze pozwolili mu powrócić do kraju. Rzecznik Ergo Hestii tłumaczy jednak, że to nie na nich spoczywa odpowiedzialność za podjęcie decyzji. Jeśli chodzi o pokrycie kosztów transportu i jego rodzaju decyduje lekarz z Centrum Assistance Medycznego na podstawie OWU. Brany pod uwagę jest raport medyczny. Zakażenie układu oddechowego jest przeciwskazaniem do lotu samolotem.
Arkadiusz Bruliński dodaje również, że:
„Wiem, że kieruje nimi chęć poruszenia nieba i ziemi, ale my musimy postępować zgodnie z ustalonymi zasadami. Oczywiście, do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, jednak podobnych sytuacji mieliśmy już wiele i warto zaufać naszemu doświadczeniu”.
Ergo Hestia przekonuje, że gdy tylko lekarz pozwoli na lot, pan Łukasz zostanie przetransportowany do Polski. Jeśli stan zdrowia pozwoli na przelot i klient wyrazi taką chęć to przelot będzie mógł odbyć się już we wtorek.
Poniżej znajdują się wpisy pana Łukasz Szeleckiego na portalu Facebook:
Źródło: www.finanse.wp.pl, Facebook
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…