VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt lekarskich i badań oferowany jest m.in. w ramach programu lojalnościowego VeloKorzyści.
Z badania Allianz Partners, nowego partnera VeloBanku wynika, że Polacy wśród swoich największych obaw wymieniają dwie kwestie – wypadki komunikacyjne (71% badanych) i możliwy uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieprzewidzianego zdarzenia oraz poważnej choroby (69% badanych). W efekcie niezwykle istotne są dla nas usługi assistance takie jak holowanie czy pomoc w usprawnieniu auta (79%) oraz usługi medyczne, które zapewnią wsparcie w momencie utraty zdrowia (71%). W tym drugim przypadku widać rosnące zainteresowanie pakietami medycznymi, które zazwyczaj zapewniają pacjentom łatwiejszy dostęp do opieki zdrowotnej. Pomimo tego, że tego typu produkty często są oferowane przez pracodawców w ramach benefitów pracowniczych, to wciąż wiele osób nie ma do nich dostępu. Odpowiedzią na oczekiwania związane z usługami medycznymi jest nowa oferta VeloBanku, która została przygotowana wspólnie z Allianz Partners.
W ramach ochrony klienci mają dostęp do szerokiej diagnostyki, w tym badań radiologicznych (RTG) i ultrasonograficznych (USG), pełnej analizy laboratoryjnej oraz konsultacji z 25 specjalistami, takimi jak pediatra, ortopeda, kardiolog, ginekolog, dermatolog, neurolog czy endokrynolog. Produkt zapewnia też nielimitowane telekonsultacje z lekarzami pierwszego kontaktu i specjalistami. Co istotne, telekonsultacje z wybranymi specjalistami będą dostępne już w ciągu 30 minut.
– Polski system ochrony zdrowia zmaga się z wieloma wyzwaniami, co dla pacjentów oznacza m.in. kolejki i utrudniony dostęp do lekarzy specjalistów. Szacuje się, że rocznie brakuje od 100 do 125 mld zł, aby osiągnąć poziom europejskich standardów w tym zakresie. W takiej sytuacji dostęp do prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych jest bardzo ważny. Dzięki VeloBankowi aktywnie bankujący klienci mają możliwość zapewnienia sobie oraz swoim rodzinom całodobowej pomocy assistance z szerokim dostępem do specjalistów na najwyższym poziomie. Nie bez znaczenia jest również cena, która jest znacząco niższa niż dla standardowych rozwiązań w tym zakresie – mówi Piotr Ruszowski, Prezes Zarządu Allianz Partners.
Z opublikowanych informacji wynika, że klienci banku, którzy dołączą do programu lojalnościowego VeloKorzyści, mogą stać się posiadaczami Pakietu Medycznego od Allianz Partners na korzystniejszych warunkach. Koszt ubezpieczenia zależy od wybranego wariantu oraz poziomu w programie VeloKorzyści, na którym znajduje się klient. Dla klientów indywidualnych pakiet standardowo kosztuje 108 zł miesięcznie, ale dzięki uczestnictwu w programie VeloKorzyści cena ta może spaść do 36 zł (na I i II poziomie VeloKorzyści), lub nawet do 0 zł dla klientów, którzy są na najwyższym poziomie programu. W tym ostatnim przypadku stanowi to dużą oszczędność, bo aż 1296 zł rocznie. W wariancie rodzinnym standardowa cena wynosi 414 zł, jednak w programie VeloKorzyści może ona zostać obniżona odpowiednio do 138 zł (na I i II poziomie programu) lub nawet 69 zł za całą rodzinę na najwyższym poziomie, co daje oszczędności do 4140 zł rocznie.
– Prywatne ubezpieczenia zdrowotne mają ogromny potencjał w poprawie finansowania profilaktyki i diagnostyki oraz w skutecznym leczeniu pacjentów. Nic dziwnego, że branża medyczna od lat podkreśla, jak ważne jest ich włączenie do publicznego systemu ochrony zdrowia. Dlatego wraz z Allianz Partners oferujemy rozwiązanie, które kompleksowo dba o podstawowe potrzeby zdrowotne naszych klientów, umożliwiając im dostęp do wizyt i badań, na które będą mogli sobie pozwolić bez obaw o konieczność ich sfinansowania – mówi Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance w VeloBanku.
Warto podkreślić, że punkty w programie VeloKorzyści naliczają się w oparciu o posiadane przez klienta produkty oraz jego aktywność. Poza nową ofertą użytkownicy mogą liczyć na szereg innych, atrakcyjnych benefitów. W najwyższym poziomie programu klienci zyskują m.in. 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC.
Źródło: VeloBank
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…
Wraz z końcem roku większość rolników planuje kolejne kroki na kolejny sezon rolniczy. W tym okresie warto pamiętać o przedłużeniu ochrony…