Główne cechy pierwszego ubezpieczenia turystycznego w Nationale-Nederlanden to m.in.: ochrona od momentu wyjścia z domu w czasie podróży i pobytu na wakacjach za granicą, assistance domowy pod nieobecność oraz pomoc w przypadku aktów terroryzmu.
Martyna Kucicka-Witek, Menadżer do Spraw Produktów Ochronnych i Majątkowych Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Od teraz możliwe jest ubezpieczenie całej podróży zagranicznej, już od samego wyjścia z domu, jedną polisą. Zakres ubezpieczenia oraz kwota, na jaką można się ubezpieczyć, zależy od potrzeb danego klienta, m.in. od tego dokąd jedzie i co będzie robił na miejscu”.
Kwota ta nie ogranicza wysokości kosztów na transport medyczny, co oznacza, że w razie potrzeby zostaną one pokryte bez limitu. Polisa może również pomóc w przypadku zaostrzenia choroby przewlekłej, jeśli będzie wykupiona taka opcja.
W ramach jednej polisy można ubezpieczyć do 20 osób. Ubezpieczenie turystyczne dostępne jest w kilku wariantach, dzięki temu zakres i sumy ubezpieczenia można dobrać do swoich potrzeb. W ramach umowy klienci mogą dodatkowo ubezpieczyć sprzęt sportowy i bagaż podróżny. Ubezpieczyciel oferuje również pomoc w przypadku ataków terrorystycznych.
Oprócz NNW i OC, Nationale-Nederlanden oferuje również możliwość ubezpieczenia kosztów odwołania lub skrócenia wykupionej wycieczki. Innymi opcjami do wyboru są także pakiety assistance: domowy i samochodowy. W pierwszym przypadku, ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty pomocy assistance w razie włamania do mieszkania podczas naszej nieobecności lub innego zdarzenia losowego, np. zalania. Drugi, dotyczy między innymi zapewnienia pomocy w przypadku awarii auta, m.in. naprawę na miejscu, holowanie czy samochód zastępczy.
Źródło: www.nn.pl www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…