Już we wrześniu odbędzie się pierwsza w Polsce internetowa konferencja skierowana do sektora ubezpieczeniowego. Spotkanie, organizowane dla profesjonalistów i praktyków branży asekuracyjnej, będzie miało wyłącznie internetowy charakter.
Podczas dwóch wieczorów Szczytu Ubezpieczeniowego, w sieci pojawi się trzydzieści 20-minutowych wideo wystąpień zaproszonych gości.Tematyka wydarzenia będzie obejmowała wiele aspektów, z którymi spotykają się na co dzień przedstawiciele sektora ubezpieczeniowego.
Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego będzie sporo o marketingu internetowym (SEO, social media) oraz sprzedaży (sposoby budowania relacji z klientami, kobiety jako grupa docelowa). Nie zabraknie także wątków dotyczących sfery HR (rekrutacja personelu), jak i aspektów prawnych. Swoją wiedzą w tym zakresie podzielą się m.in. przedstawiciele takich firm jak: Midea (Paweł Tkaczyk), Brand24 (Mikołaj Winkiel), Enterso (Wojciech Kłodziński) oraz Berg System (Marcin Konopka).
Marcin Kowalik, organizator Szczytu Ubezpieczeniowego wyjaśnia cele organizacji spotkania: „Organizując Szczyt Ubezpieczeniowy, najbardziej zależało mi na tym, aby ta konferencja spełniała dwa wymagania: była łatwo dostępna, a jej treść – wiedza zaproszonych gości – była z najwyższej półki, w postaci rekomendacji do wdrożenia „od zaraz””.
Organizatorzy przewidują, iż w tym wydarzeniu weźmie udział 1-3 tys. rodzimych przedstawicieli sektora ubezpieczeniowego: agenci, brokerzy oraz reprezentanci multiagencji. Udział w Szczycie Ubezpieczeniowym jest darmowy. Spotkanie odbędzie się 28 i 29 września.
Źródło: www.szczytubezpieczeniowy.pl www
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…