Rzecznik Finansowy wraz z Fundacją Edukacji Ubezpieczeniowej ogłosiły rozpoczęcie I edycji konkursu o nagrodę za najlepszą pracę doktorską, magisterską, licencjacką i podyplomową z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym.
Warunki konkursu
Do konkursu mogą być zgłoszone prace napisane w języku polskim, które podejmują temat dotyczący ochrony klienta na rynku finansowym. Prace te muszą być ocenione przez promotora jako bardzo dobre, które stanowiły podstawę egzaminu magisterskiego, licencjackiego lub podyplomowego oraz prace doktorskie, zakończone nadaniem autorowi pracy tytułu doktora. Natomiast nie mogą być zgłaszane prace nagrodzone w innych konkursach, z wyjątkiem nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub macierzystej uczelni.
Kto może wziąć udział w konkursie?
W konkursie mogą wziąć udział prace doktorskie obronione w latach 2015–2016 oraz prace magisterskie, licencjackie i podyplomowe obronione w roku 2016. Organizatorzy konkursu zwrócili się z apelem do absolwentów wyższych uczelni, doktorów, promotorów prac, a także władz uczelni, wydziałów, instytutów i katedr, w których przygotowywane są prace z zakresu ochrony klienta na rynku finansowym o zgłoszenie do konkursu najlepszych prac z tej dziedziny.
Kto dokonuje zgłoszenia ?
Autor pracy, promotor, za zgodą autora, bądź dyrektor instytutu/katedry lub dziekana wydziału uczelni, w której realizowana była rozprawa/przeprowadzany był egzamin, a także dyrektor instytutów badawczych oraz instytutów naukowych PAN, za zgodą autora. Szczegółowe warunki konkursu, oraz zasady oceny prac określa regulamin wraz z załącznikami. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie: www. rf.gov.pl
Źródło: www. rf.gov.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…