PKO Bank Polski rozwija swoją ofertę ubezpieczeń samodzielnych wprowadzając do sprzedaży pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych – PKO Moto. Nowa propozycja to kompleksowa paleta ochrony na wypadek szkód w ruchu drogowym.
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty produkt PKO Moto. Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia obejmuje między innymi obowiązkowe OC, Autocasco, Auto Assistance, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i Zieloną Kartę. Klienci mają do wyboru AC w trzech wariantach, gdzie w najwyższej opcji wraz z ochroną all risk otrzymują gwarancję wykorzystania oryginalnych części przy naprawie pojazdu. Z kolei Auto Assistance dostępne jest w czterech wariantach, dzięki czemu klienci mogą dużo łatwiej dopasować zakres ochrony do swoich potrzeb.
– Rozwój oferty ubezpieczeń współtworzy drugi filar strategii banku na lata 2023-2025, w którym stawiamy na rozwój ekosystemu usług pozabankowych. Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych od PKO Ubezpieczenia jest kolejnym krokiem w rozwijaniu wspominanego ekosystemu, a jej dostępność we wszystkich kanałach dystrybucji banku, wpisuje się w realizację głównego celu drugiego filaru strategii, czyli tworzenia bankowości dopasowanej do stylu życia. Mamy nadzieję, że potencjał bazy naszych klientów przyniesie efekt porównywalny do tego, który osiągnęliśmy w przypadku oferty PKO Dom, która od ponad roku ma już blisko 5-procentowy udział w rynku ubezpieczeń domów i mieszkań – mówi Paweł Gruza, Wiceprezes Zarządu PKO Banku Polskiego, kierujący pracami Zarządu.
– Wprowadzenie PKO Moto to kolejny ważny etap rozwoju naszej oferty ubezpieczeń samodzielnych. Konsekwentnie zmierzamy do tego, aby klienci PKO Banku Polskiego mieli szeroki wybór ubezpieczeń najbardziej powszechnych. Po sukcesie ubezpieczenia PKO Dom, chcieliśmy zapewnić też ochronę kierowcom i ich pojazdom. Nasza nowa propozycja to kompleksowa paleta ochrony na wypadek szkód w ruchu drogowym – mówi Leszek Skop, prezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Jak dokładnie wygląda nowa oferta PKO Ubezpieczenia? PKO Moto zapewnia między innymi:
Co istotne, zgłoszenie szkody może odbywać się przy pomocy serwisu iPKO – wystarczy uzupełnić prosty formularz. W kolejnym kroku klient otrzyma komunikat z potwierdzeniem zarejestrowania szkody wraz z jej numerem oraz informacją o możliwości śledzenia statusu szkody. Warto podkreślić, że w przypadku wybranych szkód, klient będzie mógł samodzielnie wykonać oględziny. W takiej sytuacji aplikacja „poprowadzi” klienta przez cały proces i w efekcie klient otrzyma propozycję wysokości odszkodowania.
Z pewnością moduł śledzenia szkody stanowi duże udogodnienie. Rozwiązanie to pozwala nie tylko weryfikację statusu likwidacji szkody, ale także podłączenie dokumentów, komunikację z opiekunem szkody w formie czatu (bez konieczności korzystania z SMS czy e-mail). Ubezpieczyciel zaznacza, że profesjonalną naprawę pojazdu zapewnia sieć partnerskich warsztatów, które są dostępne na terenie całego kraju.
– Wchodzimy na rynek mocno dynamiczny, który charakteryzuje duża skala szkodowości. Jesteśmy dobrze przygotowani, aby w momencie wystąpienia szkody, wesprzeć klienta jak najszybciej. Dysponujemy szeroką siecią warsztatów partnerskich, a sposób zgłoszenia szkody jest wygodny i zajmuje niewiele czasu. Klienci otrzymują do dyspozycji nowoczesne rozwiązania w procesie likwidacji, np. śledzenie statusu szkody, czy w przypadku mniejszych szkód, samodzielne wyliczenie odszkodowania – dodaje Leszek Skop
Ubezpieczenia komunikacyjne PKO Moto można kupić w wygodny sposób w oddziałach i agencjach PKO Banku Polskiego, a także przez Call Center oraz online - w serwisie internetowym iPKO. Firma zapowiada, że już wkrótce zakup polisy będzie możliwy również w aplikacji mobilnej IKO.
Źródło: PKO Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…