Ubezpieczenia komunikacyjne będą dostępne w 400 wybranych oddziałach, a na początku przyszłego miesiąca – już we wszystkich. W pierwszym kwartale przyszłego roku PKO BP umożliwi nabycie ubezpieczenia w aplikacji mobilnej IKO oraz serwisie transakcyjnym iPKO.
Bank umożliwił zakup polis pochodzących od różnych ubezpieczycieli w ramach jednego pakietu i w jednym procesie sprzedażowym. Polisy dostępne są od zakładów ubezpieczeń takich jak: Benefia, Proama, InterRisk, Link 4 i PKO Ubezpieczenia. W październiku pojawią się również oferty od AXA.
Jan Emeryk Rościszewski, wiceprezes zarządu PKO BP wyjaśnia: „Zgodnie z przyjętą strategią oraz sukcesem budowanej pod marką PKO Ubezpieczenia oferty bancassurance konsekwentnie rozbudowujemy paletę ubezpieczeń. Chcemy być blisko naszych klientów, dostarczając im wartościowe i kompleksowe rozwiązania, aby w jednym miejscu, wygodnie, mogli załatwić wszystkie swoje sprawy finansowe. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, wprowadzamy ubezpieczenia komunikacyjne, które są najczęściej kupowanymi ubezpieczeniami majątkowymi w Polsce. Myślę, że nasi klienci docenią szybkość, z jaką będą mogli uzyskać polisy kompleksowo zabezpieczające przed ryzykami związanymi w użytkowaniem samochodu. Proces podejmowania decyzji zatwierdzającej wniosek o zakup wybranej opcji ubezpieczenia maksymalnie uprościliśmy”.
Po wyborze opcji przez klienta składka jest obliczana w kilka minut. Bank umożliwia zakup polisy nawet z 6-miesięcznym wyprzedzeniem. Polisy dla zmotoryzowanych są kolejnym elementem oferty ubezpieczeń PKO Banku Polskiego niezwiązanym bezpośrednio z produktami bankowymi.
Źródło: www.gazeta.pl www.pkobp.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…