Po niedawnym wprowadzeniu do sprzedaży polis dostarczanych przez zewnętrznych partnerów, własne produkty ochronne dla kierowców zaproponuje ubezpieczeniowe ramię grupy, PKO Ubezpieczenia. Rozszerzenie działalności w sferze ubezpieczeń możliwe jest dzięki wydaniu zgody przez KNF.
Dostawcami poszczególnych produktów ochronnych były Benefia, Proama, InterRisk, Link 4, AXA i PKO Ubezpieczenia. Ten ostatni zyskał właśnie możliwość zaoferowania własnych polis OC i AC. W ofercie banku znalazły się:
Rozbudowa portfela jest możliwa dzięki decyzji Komisji Nadzoru Finansowego która 23 kwietnia jednogłośnie zezwoliła na zmianę rzeczowego zakresu działalności PKO TU. KNF zgodziła się na rozszerzenie wspomnianego zakresu o działalność w grupie 3 i 10 Działu II, zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Zezwolenie dotyczące grupy 3 dotyczy ubezpieczenia casco pojazdów lądowych, z wyjątkiem pojazdów szynowych, obejmującego szkody w pojazdach samochodowych i pojazdach lądowych bez własnego napędu. Natomiast rozszerzenie działalności o grupę 10 dotyczy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wszelkiego rodzaju, wynikającej z posiadania i użytkowania pojazdów lądowych z napędem własnym, łącznie z ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika.
Prezes PKO Ubezpieczenia Sławomir Łopalewski komentuje: „Poszukujemy dalszych czynników wzrostu, które umożliwią nam utrzymanie obecnej rentowności. Jednym z najważniejszych działań biznesowych będzie poszerzanie oferty ubezpieczeń, w tym produktów niepowiązanych z ofertą bankową”.
PKO Ubezpieczenia w 2018 r. uzyskało wynik finansowy w wysokości 59,6 mln zł. Było to osiągnięcie znacznie przewyższające rezultat z 2017 r. Obie spółki asekuracyjne zebrały łącznie 1088 mln zł składki przypisanej brutto (+18% r/r), 501,1 mln zł w biznesie życiowym i 586,9 mln zł w majątkowym.
Źródło: www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…