Nowa propozycja spółki PKO Ubezpieczenia obejmuje polisy finansowe, oraz wypadkowe do pożyczki gotówkowej i produktów hipotecznych. W ofercie firmy znajdują się również ubezpieczenia mienia i nieruchomości, assistance domowe, oraz OC w życiu prywatnym.
Wprowadzone rozwiązania są adresowane do klientów indywidualnych zawierających umowę pożyczki oraz zawierających umowę kredytu lub pożyczki hipotecznej w PKO Banku Polskim lub PKO Banku Hipotecznym. Sławomir Łopalewski, prezes PKO Ubezpieczenia dodaje: „Rozwój oferty o kolejne ubezpieczenia powiązane z produktami bankowymi to dalszy krok do wzmocnienia naszej pozycji w segmencie bancassurance. Naszym założeniem jest dostarczanie elastycznych rozwiązań w pełni komplementarnych do oferty PKO Banku Polskiego. Dzięki zróżnicowanej gamie produktów oraz ich wielokanałowej dystrybucji i ścisłej współpracy z Grupą PKO Banku Polskiego chcemy znaleźć się w czołówce największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Przewidujemy, że już w tym roku PKO Ubezpieczenia zwiększy przypis o 26 proc., co pozwoli na zwiększenie naszych udziałów rynkowych do ponad 10 procent”.
Ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej i produktów hipotecznych przewidują szeroki zakres ochrony, zapewniając wypłatę świadczenia w przypadku utraty źródła dochodu przez ubezpieczonego lub jego inwalidztwa powstałego w następstwie nieszczęśliwego wypadku. Jednocześnie klienci zaciągający kredyt hipoteczny mogą liczyć na dodatkowe rozszerzenie ochrony o ryzyko leczenia szpitalnego.
Nowo wprowadzone ubezpieczenie mienia zapewnia kompleksową ochronę w zakresie którego uwzględniono ubezpieczenie budynków i lokali mieszkalnych, w tym nieruchomości w budowie, elementów stałych, pomieszczeń przynależnych, takich jak piwnica czy strych, domku letniskowego, budynków i pomieszczeń garażowych oraz obiektów małej architektury. Kredytobiorcy i pożyczkobiorcy jednocześnie mogą zdecydować się na ubezpieczenie ruchomości domowych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym oraz ubezpieczenie assistance. PKO Ubezpieczenia stale rozwija wachlarz produktów dedykowanych klientom indywidualnym. W ofercie spółki majątkowej znajduje się już ubezpieczenie do kart kredytowych, które wprowadzono do sprzedaży wraz z początkiem bieżącego roku.
Cele biznesowe firmy zakładają w kolejnych miesiącach dalszy rozwój oferty, zakładających odgrywanie roli głównego dostawcy produktów ubezpieczeniowych do PKO Banku Polskiego i zdobywania nowych klientów. Do końca 2016 roku spółka planuje poszerzyć grono klientów do około 1 miliona i osiągnąć dwucyfrową dynamikę wzrostu.
Źródło: www.pkoubezpieczenia.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…