Cztery miesiące temu PKO Ubezpieczenia wprowadziły do swojej oferty ubezpieczenie PKO Życie. Teraz firma uruchomiła promocję na usługi Telemedycyny+. Jest ona dostępna dla klientów, którzy od 19 lipca zdecydują się na zakup wspomnianego ubezpieczenia na życie.
PKO Ubezpieczenia uruchomiło właśnie promocję na usługi Telemedycyny+. Oferta dostępna jest dla klientów, którzy od 19 lipca kupią ubezpieczenie PKO Życie. Z opublikowanych informacji wynilka, że usługa zapewnia dostęp do zdalnych konsultacji medycznych 24/7 z lekarzami wielu specjalizacji, w tym np. kardiologiem, endokrynologiem, alergologiem czy onkologiem
– Cztery miesiące temu wprowadziliśmy nowe ubezpieczenie PKO Życie. A już teraz klientom, którzy zdecydują się na zakup tego ubezpieczenia udostępniamy nowoczesną usługę Telemedycyny+. Dzięki temu, że zapewnimy zdalne konsultacje medyczne, wzrośnie poczucie bezpieczeństwa i jakości życia naszych klientów. W Telemedycynie+ dostęp do lekarzy uzupełniliśmy możliwością wykonania badań laboratoryjnych. To jest bardzo wygodne i korzystne dla klienta – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Z promocją Telemedycyny+ nowi klienci PKO Życie otrzymują:
Pakiet usług Telemedycyna+ jest dostępny przez 6 miesięcy bez opłat. Po tym czasie koszt zdalnego dostępu do konsultacji lekarskich i badań wyniesie 20 zł miesięcznie. Jednak klienci mogą sami zdecydować, czy chcą w dalszym ciągu korzystać z usługi, czy też w prosty sposób z niej zrezygnować.
– Telemedycyna+ jest już kolejną usługą dodatkową do polis oferowanych w PKO Banku Polskim. Dążymy do tego, aby stale poszerzać korzyści z naszych ubezpieczeń i dopełniać ofertę wartościowych rozwiązań dla klientów banku – dodaje Tomasz Mańko.
Źródło: PKO Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…