UNIQA wprowadziła do swojej oferty indywidualne ubezpieczenie na życie – Plan Pakietowej Ochrony. Produkt ten dzięki swojej budowie pozwala na elastyczne dostosowanie zakresu ochrony i wysokości świadczeń, a także oferuje dostęp do świadczeń medycznych i opiekuńczych, które pomogą w powrocie do zdrowia.
Jednym z kluczowych atutów nowego produktu wprowadzonego do oferty UNIQA jest jego elastyczność. Ubezpieczenie pozwala na dostosowanie zakresu ochrony i wysokość świadczeń do swoich potrzeb. Klienci mają do wyboru wariant: dla siebie, dla dziecka, dla siebie i dziecka, dla siebie i rodziny albo wypadkowy. Dla wybranych ryzyk możliwe są modyfikacje sumy ubezpieczenia, co pozwala nie tylko lepiej dopasować zakres ochrony, ale też i wysokość składki. Klient może objąć ochroną ubezpieczeniową zdarzenia dotyczących członków rodziny: współmałżonka, dziecka do 25. roku życia, rodziców lub teściów, a wszystko to w ramach jednej składki. Oferta ubezpieczyciela stanowi optymalny wybór dla osób, które chcą zabezpieczyć finansowo bliskich, między innymi na wypadek śmierci. W takim przypadku UNIQA wypłaci świadczenie uposażonemu bez podatku od spadków i darowizn. Dodatkowo, klient otrzyma świadczenie pieniężne w trudnych sytuacjach życiowych, takich jak np. uszczerbek na zdrowiu po nieszczęśliwym wypadku zachorowanie na poważną chorobę, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka czy śmierć rodziców lub teściów.
– W UNIQA wiemy, jak ważne są środki na leczenie i rehabilitację, dlatego w przypadku nieszczęśliwego wypadku, świadczenie z tytułu uszczerbku lub uszkodzenia ciała wypłacamy bez konieczności zakończenia procesu leczenia czy rehabilitacji. To oznacza, że klient otrzyma pieniądze właśnie wtedy, kiedy najbardziej ich potrzebuje – mówi Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA.
Produkt zapewni również wsparcie w powrocie do zdrowia, ponieważ polisa pozwala na skorzystanie ze świadczeń medycznych i opiekuńczych. Przykładem jest dostęp do prywatnych wizyt u lekarzy specjalistów po diagnozie poważnego zachorowania oraz zabiegów ambulatoryjnych i badań obrazowych (w tym rezonans magnetyczny, USG i tomografia) i laboratoryjnych, czy rehabilitacji.
– Nasze assistance Opieka24 zapewnia wsparcie medyczne i opiekuńcze dla ubezpieczonego i jego rodziny, obejmujące między innymi wizyty lekarskie, rehabilitację oraz zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego aż do kwoty 6 tys. zł – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektorka Działu Rozwoju Ubezpieczeń Indywidualnych na Życie w UNIQA.
W przypadku pobytu w szpitalu z powodu nieszczęśliwego wypadku klient otrzyma świadczenie pieniężne naliczane już od pierwszego dnia, a z powodu choroby od pierwszego lub czwartego dnia. Z kolei, jeśli pobyt w szpitalu trwa co najmniej 10 dni, ubezpieczony w zależności od wariantu ochrony może przez 12 miesięcy korzystać z badań, zabiegów i wizyt lekarskich do limitu 3 tys. zł. To między innymi wizyta u ortopedy, chirurga, okulisty, internisty, kardiologa, neurologa, a także badania takie jak RTG, rezonans, tomografia.
Ubezpieczyciel wskazuje, że rocznie obsługuje około 430 tysięcy zgłoszeń od klientów ubezpieczonych na życie. Co ciekawe, aż 25 proc. z nich, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, rozpatruje bez udziału człowieka. Najszybsza wypłata świadczenia z tytułu ubezpieczenia na życie miała miejsce w zaledwie 6 minut po zgłoszeniu wniosku on-line. 89 proc. decyzji dotyczących wypłaty świadczenia prostego z tytułu urodzenia dziecka lub śmierci rodzica UNIQA podejmuje tego samego dnia, w którym otrzymuje wniosek klienta. Automatyzacja oraz zastosowanie innowacyjnych rozwiązań i technologii pozwala firmie na rozpatrywanie spraw klientów szybko i sprawnie, to z kolei przekłada się na wysoki poziom ich satysfakcji.
UNIQA nie tyko rozszerzyła swoją ofertę, ale też i udostępniła agentom ubezpieczeniowym nowoczesny, intuicyjny i prosty system sprzedażowy – Mobilny Dystrybutor. Narzędzie to pozwala zarówno na szybkie i łatwe porównanie wariantów ubezpieczenia, jak i ich modyfikację. Z jego pomocą można także wysłać propozycję ubezpieczenia na e-mail klienta, dzięki czemu może on spokojnie zastanowić się nad odpowiednim wyborem.
– Narzędzie, które UNIQA udostępnia agentom, będzie stale rozwijane o nowe funkcjonalności i kolejne produkty w ofercie. Wśród planowanych wdrożeń są między innymi nowe formy płatności – wprowadzenie szybkich przelewów, które ułatwią dokonywanie płatności, a także rozbudowanie panelu administracyjnego o dodatkowe funkcje, które ułatwią zarządzanie polisami – mówi Karol Woźnica, dyrektor Makroregionu Rozwoju Sprzedaży w UNIQA.
Mobilny Dystrybutor umożliwia też zawarcie polisy zdalnie. Potwierdzenie tożsamości następuje za pomocą usługi mojeID. Rozwiązanie to zwiększa wygodę, oszczędza czas i koszty – co sprawia, że jest korzystne zarówno dla agentów, przedstawicieli, jak i klientów.
Źródło: UNIQA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…