W dniu dzisiejszym (22 maja) operator sieci Play wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. Jednym z jego trzech filarów jest ubezpieczenie smartfona zabezpieczające przed skutkami stłuczenia wyświetlacza.
PLAY od kilku lat proponuje swoim klientom szereg atrakcyjnych usług dodanych takich jak np.: ubezpieczenie smartfona, zabezpieczające przed tak często spotykanymi wydarzeniami, jak stłuczenie wyświetlacza. Dodatkowo w ramach Play 360, operator oferuje między innymi ochronę telefonu, przed zarysowaniem, zalaniem również wodą morską z limitem kosztu 800 zł. Telefon nie musi być kupiony w Play. Nie trzeba też podpisywać nowej umowy, usługę można wykupić w trakcie obowiązującej umowy. Co ważne to nie jest ubezpieczenie tylko usługa, nie obowiązuje więc tutaj standardowa procedura ubezpieczeniowa.
W jego ramach zawarty jest pakiet Naprawa Wyświetlacza/Telefonu, w ramach którego Play pokryje koszt całości lub części naprawy nie tylko zbitego ekranu, ale i innych uszkodzeń, jakie mogą nastąpić na przykład przy upadku czy zalaniu urządzenia wodą.
W ramach usługi realizowane są również naprawy w ramach gwarancji producenta. Naprawa będzie realizowana do 800 zł i obejmie telefon zakupiony w ofercie operatora, choć będzie istniała możliwość zgłoszenia innego sprzętu. Raz w roku będzie można zmienić urządzenie objęte ochroną. Na czas naprawy przewidziane zostały telefony zastępcze. Kolejną usługą w ramach w/w filaru jest Ochrona Internetu w Telefonie by F-Secure. Pozostałe dwa filary to „Aplikacje” oraz „Wyjątkowa Obsługa”. Poza ochroną przed wirusami to także bezpieczne zakupy, bankowość oraz kontrola rodzicielska.
Zarządzanie usługami i dostęp do wszystkich z nich jest możliwy przez darmową aplikację Play24 dostępną przez Apple App Store dla systemu iOS oraz Google Play na Androidzie.
Źródło: www.gsm.biz.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…