Poczta Polska zajmie się dystrybucją polis na życie. Jako pierwsi ofertę przygotowaną przez przedstawicieli TUnŻ Poczta dostaną… Pracownicy Poczty.
Mowa aż o 80 tysiącach zatrudnionych w Grupie Poczty Polskiej. Jej pracownikom zostaną zaproponowane ubezpieczenia dobrze oddające specyfikę pracy. Jak mówi Janusz Wojtas z zarządu Poczty Polskiej:
„Mamy mnóstwo różnych polis na rynku, ale większość z nich nie uwzględnia specyfiki zawodów w Poczcie. Dlatego pierwsze produkty w ramach ubezpieczeń życiowych zbudowaliśmy dla naszych pracowników i ich rodzin”
Polisy te wkrótce będą oferowane jako dodatek do produktów bankowych, następnie będą sprzedawane jako polisy klientom indywidualnym.
Do końca roku TUnŻ Poczta ma stworzyć system umożliwiającym sprzedaż produktów na jednej platformie. Przedstawiciele firmy przewidują również współpracę z innymi Towarzystwami działającymi na rynku ubezpieczeń. Celem poczty jest dołączenie do grona największych sprzedawców ubezpieczeń w kraju.
Dotychczas Poczta Polska swoim klientom oferowała ubezpieczenia majątkowe, oraz komunikacyjne.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…