Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.
– Ostatnie miesiące pokazały nam, jak bardzo kruche jest życie i cały nasz świat, który z dnia na dzień musiał się przestawić na inne tory. Mamy poczucie, że wiele osób straciło nadzieję, przestało ufać, a dystans społeczny oraz obawy o przyszłość zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Nowa kampania jest manifestem marki Aviva. Spot pokazuje, że Aviva jest ze swoimi klientami na dobre i na złe; że cały czas daje im poczucie bezpieczeństwa. Ono z kolei zachęca do działania, pokonywania trudności, realizacji planów i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. W DNA Avivy jest pomaganie i wspieranie, co ma swój szczególny wyraz w trudnym czasie pandemii.
W spocie wykorzystana została piosenka You’ll never walk alone, która mocno wpisuje się w przesłanie kampanii – Jesteśmy przy Tobie. Utwór ten jest hymnem nadziei, który podnosi na duchu, dlatego stał się na nowo popularny podczas niedawnego lockdownu w Wielkiej Brytanii.
– Klienci dobrze nas oceniają, nasi agenci pracują z misją, angażujemy się społecznie. Bezpłatnie ubezpieczyliśmy życie 29 000 medyków i pracowników ochrony zdrowia, w czasie gdy byli oni najbardziej zagrożoną zaraźeniem grupą zawodową. Ta inicjatywa znakomicie pokazuje misję naszej marki – podkreśla Jolanta Karny.
Rozpoczynająca się kampania została przygotowana w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Aviva, którą firma będzie posługiwać się również w przyszłości. Kampania, którą Aviva wraca do zasięgowych mediów, to element jesiennej ofensywy firmy. Inwestujemy w naszą markę, przedstawiamy nowe propozycje ubezpieczeniowe, więc chcemy intensywniej komunikować się z naszymi klientami i społeczeństwem.
Kampania telewizyjna startuje 12 października i potrwa przez 6 tygodni. Będzie jej towarzyszyła szeroka kampania online oraz w mediach społecznościowych. Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcja: Rio de Post.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…