Categories: Aktualności

Poczucie bezpieczeństwa w nowej kampanii Avivy

Poczucie bezpieczeństwa to podstawowa wartość ubezpieczeń, którą Aviva komunikuje w rozpoczynającej się dziś kampanii wizerunkowej. Misją marki jest towarzyszenie klientom, pomaganie i wspieranie, co wyraża nowy spot, wykorzystujący utwór You’ll never walk alone.

– Ostatnie miesiące pokazały nam, jak bardzo kruche jest życie i cały nasz świat, który z dnia na dzień musiał się przestawić na inne tory. Mamy poczucie, że wiele osób straciło nadzieję, przestało ufać, a dystans społeczny oraz obawy o przyszłość zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Nowa kampania jest manifestem marki Aviva. Spot pokazuje, że Aviva jest ze swoimi klientami na dobre i na złe; że cały czas daje im poczucie bezpieczeństwa. Ono z kolei zachęca do działania, pokonywania trudności, realizacji planów i pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. W DNA Avivy jest pomaganie i wspieranie, co ma swój szczególny wyraz w trudnym czasie pandemii.

W spocie wykorzystana została piosenka You’ll never walk alone, która mocno wpisuje się w przesłanie kampanii – Jesteśmy przy Tobie. Utwór ten jest hymnem nadziei, który podnosi na duchu, dlatego stał się na nowo popularny podczas niedawnego lockdownu w Wielkiej Brytanii.

Klienci dobrze nas oceniają, nasi agenci pracują z misją, angażujemy się społecznie. Bezpłatnie ubezpieczyliśmy życie 29 000 medyków i pracowników ochrony zdrowia, w czasie gdy byli oni najbardziej zagrożoną zaraźeniem grupą zawodową. Ta inicjatywa znakomicie pokazuje misję naszej marki – podkreśla Jolanta Karny.

Rozpoczynająca się kampania została przygotowana w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Aviva, którą firma będzie posługiwać się również w przyszłości. Kampania, którą Aviva wraca do zasięgowych mediów, to element jesiennej ofensywy firmy. Inwestujemy w naszą markę, przedstawiamy nowe propozycje ubezpieczeniowe, więc chcemy intensywniej komunikować się z naszymi klientami i społeczeństwem.

Kampania telewizyjna startuje 12 października i potrwa przez 6 tygodni. Będzie jej towarzyszyła szeroka kampania online oraz w mediach społecznościowych. Strategię i kreację przygotowała agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcja: Rio de Post.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Firmy pod parasolem ochrony InterRisk

Sprzęt elektroniczny w dzisiejszych czasach stanowi nieodzowny element wyposażenia firm. Telefony komórkowe, tablety, laptopy, komputery stacjonarne,  oprogramowanie czy drukarki to…

2 dni ago
  • Aktualności

TUW PZUW: Prawie trzy czwarte pacjentów dobrze ocenia szpitale

Wyniki ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego przez Centrum Badani Opinii Społecznej we współpracy z TUW PZUW pokazują, że prawie trzy czwarte pacjentów…

2 dni ago
  • Top temat

Czy można mieć ubezpieczenie zdrowotne bez pracy?

Ubezpieczenie zdrowotne w NFZ daje prawo do korzystania z powszechnej opieki medycznej na terenie całego kraju. Oznacza to, że pacjent…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA ubezpieczy startujących na imprezach IRONMAN w Polsce

Zawodnicy, którzy wystartują w 2024 roku na zawodach serii IRONMAN w Polsce, zostaną objęci ochroną ubezpieczeniową UNIQA. Polisa obejmuje ryzyko następstw…

3 dni ago
  • Top temat

Zakaz wykonywania zawodu, tysiące złotych kary, wieloletnie procesy – to grozi za brak OC zawodowego

Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych czy osoby wykonujące czynności agencyjne…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenia obowiązkowe dla właściciela pojazdu

Który rodzaj ubezpieczenia jest obowiązkowy dla właściciela pojazdu w Polsce? Kwestie te reguluje ustawa z 22 maja 2003 roku o…

3 dni ago