Aktualności

#PodziękujMieszkaniu – nowa kampania Europa Ubezpieczenia

Europa Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która promuje zakup ubezpieczeń nieruchomości.

Ruszyła kampania wizerunkowa Europa Ubezpieczenia związana z ofertą ubezpieczeń nieruchomości. Jej koncept zakłada zwrócenie uwagi na liczne zastosowania naszych mieszkań lub domów w czasie trwania pandemii koronawirusa. Pomieszczenia, które dotychczas kojarzyły się z życiem rodzinnym i odpoczynkiem stały się z dnia na dzień biurem, kawiarnią, siłownią czy spa. Europa w żartobliwy sposób namawia w reklamach do złożenia podziękowań swoim domom i jednocześnie zabezpieczenia ich za pomocy ubezpieczenia.

W czasie pandemii nasze domy stały się azylem, który zapewnił nam i naszym bliskim schronienie przed zagrożeniami świata zewnętrznego. Teraz, kiedy już możemy swobodnie z nich wychodzić, zachęcamy do symbolicznego podziękowania za bycie bezpieczną przystanią. Najlepszą formą jest zakup ubezpieczenia nieruchomości – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia.

W ramach kampanii realizowane są działania display i w social mediach. Kampania jest wspierana na Instagramie przez influencerów, którzy zachęcają fanów do dołączenia do akcji #PodziękujMieszkaniu za pomocą naklejek na Instagram Stories. Europa Ubezpieczenie zaangażowała w kampanię m.in. Cezarego i Edytę Pazurów oraz Sonię Bohosiewicz. Działania promocyjne i komunikacyjne potrwają do 31 lipca.

Za realizację kampanii odpowiadają spółki Group One, które od ubiegłego roku wspierają Europę Ubezpieczenia w działaniach w kanale e-commerce. Agencja contentowa Labcon odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej, jej wdrożenie w social mediach, działaniach display oraz za współpracę z influencerami. Natomiast agencja SalesTube realizuje działania performance.

Współpraca z Group One jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku cyfrowego ubezpieczyciela. Trwająca od kilku lat transformacja biznesowa, doprowadziła nas do miejsca, w którym stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów – mówi Dominik Marzec.

Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia ponad 400 osób.

Źródło: Europa Ubezpieczenia

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Ponad milion osób oszczędza na emeryturę z TFI PZU SA 

Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…

2 dni ago

Ubezpieczenia robót budowlano-montażowych InterRisk w kontekście zmian klimatycznych 

Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…

2 dni ago

Ubezpieczenie dla rowerzystów od TUW „TUW” 

Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…

3 dni ago

Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU z nowatorskim projektem edukacyjnym dla firm 

Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…

3 dni ago

Compensa z nagrodą za najciekawszą innowację w branży finansowej 

Compensa została wyróżniona za najciekawszą innowację w branży finansowej. Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i…

4 dni ago

„U lekarza” – Unum rusza z nowym programem edukacyjnym 

Unum wystartowało z nowym programem edukacyjnym „U lekarza”. Akcja ma za zadanie zwiększać świadomość zdrowotną…

4 dni ago