Europa Ubezpieczenia rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która promuje zakup ubezpieczeń nieruchomości.
Ruszyła kampania wizerunkowa Europa Ubezpieczenia związana z ofertą ubezpieczeń nieruchomości. Jej koncept zakłada zwrócenie uwagi na liczne zastosowania naszych mieszkań lub domów w czasie trwania pandemii koronawirusa. Pomieszczenia, które dotychczas kojarzyły się z życiem rodzinnym i odpoczynkiem stały się z dnia na dzień biurem, kawiarnią, siłownią czy spa. Europa w żartobliwy sposób namawia w reklamach do złożenia podziękowań swoim domom i jednocześnie zabezpieczenia ich za pomocy ubezpieczenia.
W czasie pandemii nasze domy stały się azylem, który zapewnił nam i naszym bliskim schronienie przed zagrożeniami świata zewnętrznego. Teraz, kiedy już możemy swobodnie z nich wychodzić, zachęcamy do symbolicznego podziękowania za bycie bezpieczną przystanią. Najlepszą formą jest zakup ubezpieczenia nieruchomości – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia – mówi Dominik Marzec, szef e-commerce w Europa Ubezpieczenia.
W ramach kampanii realizowane są działania display i w social mediach. Kampania jest wspierana na Instagramie przez influencerów, którzy zachęcają fanów do dołączenia do akcji #PodziękujMieszkaniu za pomocą naklejek na Instagram Stories. Europa Ubezpieczenie zaangażowała w kampanię m.in. Cezarego i Edytę Pazurów oraz Sonię Bohosiewicz. Działania promocyjne i komunikacyjne potrwają do 31 lipca.
Za realizację kampanii odpowiadają spółki Group One, które od ubiegłego roku wspierają Europę Ubezpieczenia w działaniach w kanale e-commerce. Agencja contentowa Labcon odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji kreatywnej, jej wdrożenie w social mediach, działaniach display oraz za współpracę z influencerami. Natomiast agencja SalesTube realizuje działania performance.
Współpraca z Group One jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku cyfrowego ubezpieczyciela. Trwająca od kilku lat transformacja biznesowa, doprowadziła nas do miejsca, w którym stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów – mówi Dominik Marzec.
Europa Ubezpieczenia to dwa towarzystwa ubezpieczeniowe: majątkowe TU Europa i życiowe TUnŻ Europa. Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia ponad 400 osób.
Źródło: Europa Ubezpieczenia
Liczba osób oszczędzających na emeryturę z TFI PZU wynosiła w połowie kwietnia ponad milion. Co…
Do wyzwań współczesnej gospodarki śmiało możemy zaliczyć zmiany klimatyczne. Wpływają one zarówno na życie codzienne,…
Pomimo tego, że jazda na rowerze to przyjemna i zdrowa forma aktywności to niestety czasami…
Nowy projekt edukacyjny, który powstał dzięki współpracy Fundacji Zaczytani.org i Grupy PZU to innowacyjne narzędzie…
Compensa została wyróżniona za najciekawszą innowację w branży finansowej. Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i…
Unum wystartowało z nowym programem edukacyjnym „U lekarza”. Akcja ma za zadanie zwiększać świadomość zdrowotną…