Aktualności

Połamane zęby na klopsiku w restauracji IKEA. Klientka żąda odszkodowania

Jak twierdzi klientka gdańskiego sklepu Ikea, w zamówionym klopsiku był kawałek drewna, na którym kobieta złamała dwa przednie zęby. Teraz za leczenie ma zapłacić około 20 tys. zł. Kto za to zapłaci?

Stomatolodzy wycenili naprawę uzębienia (trzeba było usunąć dwie jedynki) na około 20 tys. zł.

Poszkodowana udała się ona do restauracji sieci na posiłek. Jak relacjonuje klientka sklepu, kiedy ugryzła klopsika, okazało się, że znajduje się w nim kawałek drewna, na którym klientka uszkodziła dwa przednie zęby. Stomatolodzy wycenili naprawę uzębienia (trzeba było usunąć dwie jedynki) na około 20 tys. zł. Pojawia się pytanie, kto za to kobiecie zapłaci?

 „Bezpieczeństwo żywności jest naszym najwyższym priorytetem. Pragniemy, by nasi klienci mieli pewność, że produkty IKEA są wysokiej jakości i bezpieczne dla zdrowia. Wszystkie sprawy dotyczące bezpieczeństwa żywności traktujemy bardzo poważnie i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby je wyjaśnić. Sprawa, której dotyczą pytania, została przekazana do firmy ubezpieczeniowej oraz działu prawnego w celu przeanalizowania i wyjaśnienia sytuacji. W związku z tym, do momentu zakończenia tych czynności, nie będziemy wypowiadać się w tej sprawie – Andrzej Lewkowski, Communication Business Partner.

Na jakiej wysokości odszkodowanie może liczyć ta klientka?

„Rolą odszkodowania jest wyrównanie szkody, tak więc w tym przypadku odszkodowanie powinno przede wszystkim odzwierciedlać koszty leczenia stomatologicznego i protetycznego, jeśli takie jest konieczne. Aby określić, jak wygląda odpowiedzialność za takie zdarzenie, konieczne jest zbadanie wszystkich jego okoliczności. Między innymi poszkodowany powinien wykazać, że poniósł szkodę i że miała ona związek – w tym przypadku – ze spożywaniem posiłku w tym konkretnym miejscu”- mówi Marcin Tarczyński z Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Źródło: www.superbiz.se.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago