Jak twierdzi klientka gdańskiego sklepu Ikea, w zamówionym klopsiku był kawałek drewna, na którym kobieta złamała dwa przednie zęby. Teraz za leczenie ma zapłacić około 20 tys. zł. Kto za to zapłaci?
Poszkodowana udała się ona do restauracji sieci na posiłek. Jak relacjonuje klientka sklepu, kiedy ugryzła klopsika, okazało się, że znajduje się w nim kawałek drewna, na którym klientka uszkodziła dwa przednie zęby. Stomatolodzy wycenili naprawę uzębienia (trzeba było usunąć dwie jedynki) na około 20 tys. zł. Pojawia się pytanie, kto za to kobiecie zapłaci?
„Bezpieczeństwo żywności jest naszym najwyższym priorytetem. Pragniemy, by nasi klienci mieli pewność, że produkty IKEA są wysokiej jakości i bezpieczne dla zdrowia. Wszystkie sprawy dotyczące bezpieczeństwa żywności traktujemy bardzo poważnie i zawsze dokładamy wszelkich starań, aby je wyjaśnić. Sprawa, której dotyczą pytania, została przekazana do firmy ubezpieczeniowej oraz działu prawnego w celu przeanalizowania i wyjaśnienia sytuacji. W związku z tym, do momentu zakończenia tych czynności, nie będziemy wypowiadać się w tej sprawie – Andrzej Lewkowski, Communication Business Partner.
„Rolą odszkodowania jest wyrównanie szkody, tak więc w tym przypadku odszkodowanie powinno przede wszystkim odzwierciedlać koszty leczenia stomatologicznego i protetycznego, jeśli takie jest konieczne. Aby określić, jak wygląda odpowiedzialność za takie zdarzenie, konieczne jest zbadanie wszystkich jego okoliczności. Między innymi poszkodowany powinien wykazać, że poniósł szkodę i że miała ona związek – w tym przypadku – ze spożywaniem posiłku w tym konkretnym miejscu”- mówi Marcin Tarczyński z Polskiej Izby Ubezpieczeń.
Źródło: www.superbiz.se.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…