Polisa-Życie otrzymała Order Finansowy od miesięcznika Home&Market w kategorii „Ubezpieczenia na życie” za produkt pod nazwą Grupa+.
Produkt Grupa+ to ubezpieczenie na życie, które w swojej ofercie przedstawia 20 wariantów ubezpieczenia, które różnią się wysokością świadczeń za poszczególne ryzyka oraz wysokością składki. Taka formuła polisy umożliwia dopasowanie zakresu ochrony do sytuacji rodzinnej, finansowej i zdrowotnej klienta.
Do kogo skierowany jest program?
Grupą docelową programu są osoby wykonujące wolne zawody- twórcy, lekarze, adwokaci, prywatni przedsiębiorcy oraz ich współmałżonkowie, mikroprzedsiębiorstwa i firmy rodzinne.
Grupa+ to alternatywa m.in. dla osób, które pracują w firmach i nie posiadają ubezpieczenia pracowniczego. Dzięki temu pozwala to na ubezpieczenie osób zatrudnionych na umowę zlecenie, o dzieło, agencyjną, a nawet bezrobotnych.
Źródło: www.gu.com.pl, Polisa-Życie
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…