Categories: Aktualności

PolisaOnline.pl –najnowsze technologie dla usprawnienia i ułatwienia procesu zakupu polisy OC.

Sprawny, szybki i bezpieczny sposób zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC stał się rzeczywistością. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, sztucznej inteligencji OpenAI oraz najpopularniejszego w Polsce komunikatora Messenger, kierowcy wykupią polisę OC z poziomu telefonu komórkowego, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.  

Zmiana sposobu zakupów ubezpieczeń komunikacyjnych i nieustanna potrzeba sprostania oczekiwaniom klientów, są motorem napędowych do wprowadzania innowacji w branży ubezpieczeniowej. Klienci poszukują szybkich i sprawdzonych rozwiązań, wykorzystujących narzędzia, które są dla nich proste w obsłudze, dzięki którym płynnie poruszają się w codziennym życiu. Szybki rozwój sztucznej inteligencji, jak i możliwość załatwienia najważniejszych spraw na smartfonie sprawiły, że również w tej dziedzinie potrzebne jest wprowadzenie niedostępnych do tej pory w Polsce rozwiązań, które usprawnią proces zakupu.  

Polisaonline.pl to miejsce zakupu ubezpieczenia OC, wykorzystujące połączenie dwóch kompatybilnych technologii. Pierwszą z nich jest sztuczna inteligencja OpenAI. Przez cały proces określenia potrzeb klienta, doboru odpowiedniej oferty, po sformalizowanie zakupu i płatność przeprowadza Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczenia. Jest to zaawansowany chat bot, który zadaje konkretne pytania, analizuje odpowiedzi klienta, generując najlepszą dostępną ofertę, dopasowaną do jego potrzeb. Usługa dostępna jest na polskim rynku od sierpnia tego roku, a zakup ubezpieczenia dokonać można 24h/7, bez ograniczeń ze względu na miejsce przebywania klienta.  

Technologią wspierającą sprawną interakcję z Olą i szybki zakup jest komunikator Messenger od Mety, najpopularniejsze w Polsce narzędzie do konwersacji online, nie wymagające od użytkownika instalowania dodatkowych aplikacji.  

Zakup polisy – krok po kroku 

Po zeskanowaniu na stronie PolisaOnline.pl kodu QR lub poprzez bezpośrednie wejście w link, klient przekierowywany jest do rozmowy z Olą w oknie chatu Messengera. W jednej rozmowie Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa zadając konkretne pytania pozna potrzeby rozmówcy, na podstawie których przeanalizuje oferty z pewnych i sprawdzonych źródeł, po czym zaproponuje te najlepiej dopasowane do klienta. Następnie wszystkie potrzebne dokumenty przesyłane są na podany adres e-mail. 

Rozmowa z Olą, w której klienci przekazują swoje dane jest całkowicie bezpieczna, dzięki najnowszym i aktualizowanym na bieżąco technologiom, m.in. szyfrowaniu połączeń kluczem SSL, dane są w pełni chronione i przechowywane.  

Opłatę składki klienci uiszczają online, poprzez sprawdzonego i bezpiecznego operatora płatności STRIPE. Po odnotowaniu wpłaty polisa automatycznie wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail.  

Przygotowanie oferty przez Wirtualną Asystentką Ubezpieczeniową jest całkowicie bezpłatne. PolisaOnline.pl oferuje obecnie ubezpieczenie komunikacyjne OC od dwóch sprawdzonych Towarzystw Ubezpieczeniowych: Balcia Insurance i Benefia Ubezpieczenia.  

Benefity wykorzystania nowych technologii 

  • Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  
  • Szyfrowane, bezpieczne kanały komunikacji. Sprawdzone oferty od renomowanych Towarzystw Ubezpieczeniowych.  
  • Minimum formalności. Uproszczony wywiad. Umowa i polisa wysłane na podany podczas rozmowy adres e-mail. Bezpieczne płatności w systemie STRIPE.  
  • Oszczędność. Dopasowanie najlepszej oferty do zapotrzebowania każdego klienta.  
  • Szybkie i sprawne przeprowadzenie rozmowy. Zakup polisy w kilkanaście minut.  
  • Wygoda. Wykorzystanie popularnego i znanego wszystkim komunikatora Messenger w całym procesie zakupu ubezpieczenia.  

PolisaOnline.pl jest kanałem sprzedaży ubezpieczeń i dostawcą technologii. Należy do obecnej na rynku od 1997 roku grupy TUF – Towarzystwa Usług Finansowych, dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu finansów, ubezpieczeń, healthcare, IT, marketingu, real estate, fitness i komunikacji.  

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Warta przyspiesza procesy likwidacji szkód dla poszkodowanych w powodzi

W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji…

14 godzin ago
  • Top temat

Odszkodowania po powodziach i podtopieniach – ważne informacje dla poszkodowanych

W związku z dramatyczną sytuacją w południowej i południowo-zachodniej Polsce eksperci Biura Rzecznika Finansowego przygotowali opracowanie dla osób poszkodowanych, które poniosły…

14 godzin ago
  • Aktualności

Bezpłatna pomoc medyczna dla powodzian w placówkach PZU Zdrowie

PZU Zdrowie poinformowało, że osoby dotknięte skutkami powodzi mogą otrzymać nieodpłatną pomoc medyczną w placówkach operatora. Jak zaznaczono, z opieki…

14 godzin ago
  • Aktualności

Grupa PZU przekaże 19 mln zł na walkę z powodzią

Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…

1 dzień ago
  • Aktualności

Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc dla klientów LINK4 dotkniętych powodzią

LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczyciele uprościli procedury związane z likwidacją szkód

W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…

2 dni ago