Categories: Aktualności

PolisaOnline.pl –najnowsze technologie dla usprawnienia i ułatwienia procesu zakupu polisy OC.

Sprawny, szybki i bezpieczny sposób zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC stał się rzeczywistością. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań, sztucznej inteligencji OpenAI oraz najpopularniejszego w Polsce komunikatora Messenger, kierowcy wykupią polisę OC z poziomu telefonu komórkowego, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.  

Zmiana sposobu zakupów ubezpieczeń komunikacyjnych i nieustanna potrzeba sprostania oczekiwaniom klientów, są motorem napędowych do wprowadzania innowacji w branży ubezpieczeniowej. Klienci poszukują szybkich i sprawdzonych rozwiązań, wykorzystujących narzędzia, które są dla nich proste w obsłudze, dzięki którym płynnie poruszają się w codziennym życiu. Szybki rozwój sztucznej inteligencji, jak i możliwość załatwienia najważniejszych spraw na smartfonie sprawiły, że również w tej dziedzinie potrzebne jest wprowadzenie niedostępnych do tej pory w Polsce rozwiązań, które usprawnią proces zakupu.  

Polisaonline.pl to miejsce zakupu ubezpieczenia OC, wykorzystujące połączenie dwóch kompatybilnych technologii. Pierwszą z nich jest sztuczna inteligencja OpenAI. Przez cały proces określenia potrzeb klienta, doboru odpowiedniej oferty, po sformalizowanie zakupu i płatność przeprowadza Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczenia. Jest to zaawansowany chat bot, który zadaje konkretne pytania, analizuje odpowiedzi klienta, generując najlepszą dostępną ofertę, dopasowaną do jego potrzeb. Usługa dostępna jest na polskim rynku od sierpnia tego roku, a zakup ubezpieczenia dokonać można 24h/7, bez ograniczeń ze względu na miejsce przebywania klienta.  

Technologią wspierającą sprawną interakcję z Olą i szybki zakup jest komunikator Messenger od Mety, najpopularniejsze w Polsce narzędzie do konwersacji online, nie wymagające od użytkownika instalowania dodatkowych aplikacji.  

Zakup polisy – krok po kroku 

Po zeskanowaniu na stronie PolisaOnline.pl kodu QR lub poprzez bezpośrednie wejście w link, klient przekierowywany jest do rozmowy z Olą w oknie chatu Messengera. W jednej rozmowie Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa zadając konkretne pytania pozna potrzeby rozmówcy, na podstawie których przeanalizuje oferty z pewnych i sprawdzonych źródeł, po czym zaproponuje te najlepiej dopasowane do klienta. Następnie wszystkie potrzebne dokumenty przesyłane są na podany adres e-mail. 

Rozmowa z Olą, w której klienci przekazują swoje dane jest całkowicie bezpieczna, dzięki najnowszym i aktualizowanym na bieżąco technologiom, m.in. szyfrowaniu połączeń kluczem SSL, dane są w pełni chronione i przechowywane.  

Opłatę składki klienci uiszczają online, poprzez sprawdzonego i bezpiecznego operatora płatności STRIPE. Po odnotowaniu wpłaty polisa automatycznie wysyłana jest na podany przez klienta adres e-mail.  

Przygotowanie oferty przez Wirtualną Asystentką Ubezpieczeniową jest całkowicie bezpłatne. PolisaOnline.pl oferuje obecnie ubezpieczenie komunikacyjne OC od dwóch sprawdzonych Towarzystw Ubezpieczeniowych: Balcia Insurance i Benefia Ubezpieczenia.  

Benefity wykorzystania nowych technologii 

  • Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  
  • Szyfrowane, bezpieczne kanały komunikacji. Sprawdzone oferty od renomowanych Towarzystw Ubezpieczeniowych.  
  • Minimum formalności. Uproszczony wywiad. Umowa i polisa wysłane na podany podczas rozmowy adres e-mail. Bezpieczne płatności w systemie STRIPE.  
  • Oszczędność. Dopasowanie najlepszej oferty do zapotrzebowania każdego klienta.  
  • Szybkie i sprawne przeprowadzenie rozmowy. Zakup polisy w kilkanaście minut.  
  • Wygoda. Wykorzystanie popularnego i znanego wszystkim komunikatora Messenger w całym procesie zakupu ubezpieczenia.  

PolisaOnline.pl jest kanałem sprzedaży ubezpieczeń i dostawcą technologii. Należy do obecnej na rynku od 1997 roku grupy TUF – Towarzystwa Usług Finansowych, dostarczającej najwyższej jakości produkty i usługi z zakresu finansów, ubezpieczeń, healthcare, IT, marketingu, real estate, fitness i komunikacji.  

Artykuł partnera

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago