Za pośrednictwem strony www.uniqa.pl można już kupić ubezpieczenie komunikacyjne. Cały proces sprzedaży polisy i jego wygląd są zbliżone do wcześniejszych kalkulatorów ubezpieczenia podróży zagranicznej Radość Odkrywania oraz polisy mieszkaniowej Twój Dom Plus.
Na temat kanału sprzedaży wypowiedział się Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Sprzedaży:
„Kanał sprzedaży za pośrednictwem internetu, telefonu, a coraz częściej urządzeń mobilnych powoli staje się ważnym kanałem dotarcia do klientów. Do tej pory większość ubezpieczycieli traktowało je jako uzupełnienie, starając się realizować modne strategie multikanałowości. Od mniej więcej dwóch lat widać, że wiele towarzystw zbroi się w narzędzia umożliwiające szybki i intuicyjny zakup ubezpieczenia przez internet. Oczekują coraz szybszych wzrostów w tym obszarze, wynikających z bardzo szybko zmieniających się przyzwyczajeń klientów, preferujących wygodny zakup produktu lub usługi przez internet”
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą kupić ubezpieczenie OC i OC/AC przez stronę www UNIQA. Cały proces został przygotowany w technologii RWD, co oznacza, że wygląd zostaje dostosowany do urządzenia, z którego w danym momencie korzysta klient.
Bartek Słupski zaznacza również:
„W jednym miejscu klient może dokonać zakupu wszystkich potrzebnych mu ubezpieczeń w prosty i szybki sposób. Aby poznać cenę ubezpieczenia, klienci podają jedynie dane ubezpieczanego pojazdu wraz z danymi jego właścicieli. Klienci mogą również wpisać tylko podstawowe dane pojazdu, żeby poznać wstępną cenę polisy. Wszystko to w 30 sekund. Poza tym mogą skorzystać ze specjalnych kodów promocyjnych, czy możliwości dokończenia procesu sprzedaży w późniejszym terminie bez konieczności ponownego podawania danych, które wpisał wcześniej”
Wiadomo również, że proces sprzedażowy będzie cały czas rozwijany i pojawić się mają nowe funkcjonalności. Pojawić się ma m.in. skaner kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego na urządzeniach mobilnych. Na stronie uniqa.pl pojawi się również prosty wniosek graficzny, który w prosty sposób przeprowadzi klienta przez proces podawania danych pojazdu, co pomoże w przedstawieniu wstępnej oferty cenowej.
Źródło: prnews, UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…