Za pośrednictwem strony www.uniqa.pl można już kupić ubezpieczenie komunikacyjne. Cały proces sprzedaży polisy i jego wygląd są zbliżone do wcześniejszych kalkulatorów ubezpieczenia podróży zagranicznej Radość Odkrywania oraz polisy mieszkaniowej Twój Dom Plus.
Na temat kanału sprzedaży wypowiedział się Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Sprzedaży:
„Kanał sprzedaży za pośrednictwem internetu, telefonu, a coraz częściej urządzeń mobilnych powoli staje się ważnym kanałem dotarcia do klientów. Do tej pory większość ubezpieczycieli traktowało je jako uzupełnienie, starając się realizować modne strategie multikanałowości. Od mniej więcej dwóch lat widać, że wiele towarzystw zbroi się w narzędzia umożliwiające szybki i intuicyjny zakup ubezpieczenia przez internet. Oczekują coraz szybszych wzrostów w tym obszarze, wynikających z bardzo szybko zmieniających się przyzwyczajeń klientów, preferujących wygodny zakup produktu lub usługi przez internet”
Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą kupić ubezpieczenie OC i OC/AC przez stronę www UNIQA. Cały proces został przygotowany w technologii RWD, co oznacza, że wygląd zostaje dostosowany do urządzenia, z którego w danym momencie korzysta klient.
Bartek Słupski zaznacza również:
„W jednym miejscu klient może dokonać zakupu wszystkich potrzebnych mu ubezpieczeń w prosty i szybki sposób. Aby poznać cenę ubezpieczenia, klienci podają jedynie dane ubezpieczanego pojazdu wraz z danymi jego właścicieli. Klienci mogą również wpisać tylko podstawowe dane pojazdu, żeby poznać wstępną cenę polisy. Wszystko to w 30 sekund. Poza tym mogą skorzystać ze specjalnych kodów promocyjnych, czy możliwości dokończenia procesu sprzedaży w późniejszym terminie bez konieczności ponownego podawania danych, które wpisał wcześniej”
Wiadomo również, że proces sprzedażowy będzie cały czas rozwijany i pojawić się mają nowe funkcjonalności. Pojawić się ma m.in. skaner kodu AZTEC z dowodu rejestracyjnego na urządzeniach mobilnych. Na stronie uniqa.pl pojawi się również prosty wniosek graficzny, który w prosty sposób przeprowadzi klienta przez proces podawania danych pojazdu, co pomoże w przedstawieniu wstępnej oferty cenowej.
Źródło: prnews, UNIQA
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…