Categories: Aktualności

Polisy Hestii będą sprzedawane w punktach Plusa i Cyfrowego Polsatu

Produkt pod nazwą: „JA+ Ubezpieczenia”, to unikatowa oferta ubezpieczeń zapewniających ochronę samochodu i domu, a także ochronę podczas podróży. Polisy będzie można kupić w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.

 
Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu podkreśla, że oferta jest kolejnym etapem programu smartDOM: „JA+ Ubezpieczenia” to kolejny etap rozwoju naszego flagowego programu smartDOM. Cały czas pracujemy nad dodatkowymi korzyściami dla klientów, którzy wybierają nasze usługi”. Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia programu smartDOM, w ramach którego można w jednym miejscu u jednego dostawcy otrzymać najważniejsze usługi potrzebne dla całej rodziny i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności.”
 
Program smartDOM, który łączy wiele usług takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe – jest teraz wzbogacony o ubezpieczenie. Jak podkreślają twórcy produktu – jest to pierwsza tego typu oferta na polskim rynku.
 
Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu od wczoraj mogą korzystać z trzech rodzajów ubezpieczeń: majątkowych, komunikacyjnych, oraz z ubezpieczenia podróżnego. Ich sprzedaż realizowana będzie w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu przez przeszkolonych w tym zakresie i certyfikowanych pracowników, a ochronę ubezpieczeniową realizować będzie ERGO Hestia.
 
Renata Mordaka, Dyrektor Biura Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych z ERGO Hestii dodaje: „Przygotowując pakiet produktów ubezpieczeniowych dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu, chcieliśmy z jednej strony zapewnić każdemu klientowi najwyższy standard ochrony, z drugiej jak najbardziej uprościć wybór odpowiedniego wariantu ubezpieczenia. Jest to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego systemu i koncentracji oferty na zaspokojeniu najczęstszych potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Takie rozwiązanie dzięki markom mtu24.pl i You Can Drive w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych czy dedykowanym ubezpieczeniom podróży i majątku w połączeniu z dostępnością punktów sprzedaży naszych partnerów w całej Polsce powoduje, że ubezpieczenia są dziś jeszcze łatwiej dostępne. Połączenie sprzedaży ubezpieczeń z ofertą innych usług dla gospodarstw domowych w ramach smartDOM to idealne zestawienie w obszarze działań affinity ERGO Hestii.”
 
Grupę ERGO Hestia tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago