PIU ruszyła z kampanią informującą o uruchomieniu systemu BLS (Bezpośredniej Likwidacji Szkód). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców poprzez prosty przekaz: Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.
Jak mówi Prezes Zarządu PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się, na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.[…] Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści, jakie ono niesie.
PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…
Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…
W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…
PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…
Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…