PIU ruszyła z kampanią informującą o uruchomieniu systemu BLS (Bezpośredniej Likwidacji Szkód). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców poprzez prosty przekaz: Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.
Jak mówi Prezes Zarządu PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się, na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.[…] Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści, jakie ono niesie.
Od 14 września Warta wdraża szeroki pakiet zmian w swoich produktach życiowych. Aktualizacja obejmuje m.in.…
Generali wprowadziło do swojej oferty rozszerzenie w ubezpieczeniach na życie, które pozwala finansować leczenie w…
W ostatnich dniach rząd zatwierdził wysokość płacy minimalnej na 2026 rok. Kwota ta od stycznia…
Tegoroczny, 11. Bieg Charytatywny zorganizowany przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” i InterRisk TU S.A. Vienna…
Rzecznik Finansowy poinformował, że podtrzymał decyzję o nałożeniu na bułgarską spółkę ubezpieczeniową DallBogg kary w…
Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny przedstawił wyniki za 2024 rok. Z danych instytucji wynika, że rośnie zarówno…