PIU ruszyła z kampanią informującą o uruchomieniu systemu BLS (Bezpośredniej Likwidacji Szkód). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców poprzez prosty przekaz: Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.
Jak mówi Prezes Zarządu PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się, na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.[…] Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści, jakie ono niesie.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…