PIU ruszyła z kampanią informującą o uruchomieniu systemu BLS (Bezpośredniej Likwidacji Szkód). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców poprzez prosty przekaz: Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.
Jak mówi Prezes Zarządu PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się, na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.[…] Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści, jakie ono niesie.
Wiosenne przymrozki, które nawiedziły Polskę w ostatnich tygodniach, stanowiły poważne wyzwanie dla rolników. VH Polska,…
Grupa Generali opublikowała swoje wyniki finansowe na 31 marca 2025 roku. Spółka w tym okresie…
W obliczu coraz większych wyzwań związanych z dostępem do publicznej służby zdrowia, wiele rodzin poszukuje…
Remont mieszkania wiąże się nie tylko z wyborem właściwych materiałów budowlanych czy też przygotowaniem harmonogramu…
Link4 podsumował swoje wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2025 r. Spółka po raz pierwszy od dwóch…
Posiadanie ważnego ubezpieczenia OC to nie tylko wymóg prawny, ale również realna ochrona przed ogromnymi…