Categories: Aktualności

Pomoc drogowa jeszcze szybsza

Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care. Dzięki niej możliwe jest śledzenie trasy przejazdu usługodawców – to pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Takie rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi.

 
W obecnych czasach technologie odgrywają istotną rolę w życiu każdego człowieka. Ma to szczególne znaczenie w przypadku właśnie branży ubezpieczeniowej, gdzie klienci najczęściej potrzebują szybkiej pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego takich jak awaria, wypadek, czy nagłe zachorowanie.
 
W związku z tym firma postanowiła wykorzystać nowoczesne technologie, w celu stworzenia aplikacji, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę oraz skraca czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących klientom w ramach ubezpieczeń assistance.
 
Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska dodaje, że wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych gwarantuje jeszcze lepsze świadczenia klientom: „Głównym założeniem rozwoju usług assistance jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie klienta w proces organizacji tej pomocy. W związku z tym postanowiliśmy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zagwarantować naszym klientom, jeszcze lepszą jakość świadczonej pomocy. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji sprawy”.
 
Dzięki rozwiązaniom operatorzy pomocy drogowej mogą z pozycji aplikacji przyjmować/odrzucać i przekazywać zlecenia, oznaczać statusy sprawy, robić zdjęcia, wysyłać komunikaty operatorom, a także komunikować się z klientem i centrum zgłoszeniowym Europ Assistance. Aplikacja GEO Care umożliwia również dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy.
 
Jeszcze w listopadzie Europ Assistance planuje wdrożenie kolejnych usprawnień w procesie realizacji usług dla swoich klientów.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

16 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

16 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

19 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago