Aktualności

Pomoc drogowa jeszcze szybsza

Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care. Dzięki niej możliwe jest śledzenie trasy przejazdu usługodawców – to pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Takie rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi.

 
W obecnych czasach technologie odgrywają istotną rolę w życiu każdego człowieka. Ma to szczególne znaczenie w przypadku właśnie branży ubezpieczeniowej, gdzie klienci najczęściej potrzebują szybkiej pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego takich jak awaria, wypadek, czy nagłe zachorowanie.
 
W związku z tym firma postanowiła wykorzystać nowoczesne technologie, w celu stworzenia aplikacji, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę oraz skraca czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących klientom w ramach ubezpieczeń assistance.
 
Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska dodaje, że wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych gwarantuje jeszcze lepsze świadczenia klientom: „Głównym założeniem rozwoju usług assistance jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie klienta w proces organizacji tej pomocy. W związku z tym postanowiliśmy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zagwarantować naszym klientom, jeszcze lepszą jakość świadczonej pomocy. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji sprawy”.
 
Dzięki rozwiązaniom operatorzy pomocy drogowej mogą z pozycji aplikacji przyjmować/odrzucać i przekazywać zlecenia, oznaczać statusy sprawy, robić zdjęcia, wysyłać komunikaty operatorom, a także komunikować się z klientem i centrum zgłoszeniowym Europ Assistance. Aplikacja GEO Care umożliwia również dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy.
 
Jeszcze w listopadzie Europ Assistance planuje wdrożenie kolejnych usprawnień w procesie realizacji usług dla swoich klientów.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago