Aktualności

Pomoc drogowa jeszcze szybsza

Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care. Dzięki niej możliwe jest śledzenie trasy przejazdu usługodawców – to pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy. Takie rozwiązanie usprawnia i przyspiesza proces organizacji pomocy i współpracy z pomocami drogowymi.

 
W obecnych czasach technologie odgrywają istotną rolę w życiu każdego człowieka. Ma to szczególne znaczenie w przypadku właśnie branży ubezpieczeniowej, gdzie klienci najczęściej potrzebują szybkiej pomocy w nieprzewidzianych sytuacjach życia codziennego takich jak awaria, wypadek, czy nagłe zachorowanie.
 
W związku z tym firma postanowiła wykorzystać nowoczesne technologie, w celu stworzenia aplikacji, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę oraz skraca czas realizacji pomocy i organizacji świadczeń, przysługujących klientom w ramach ubezpieczeń assistance.
 
Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska dodaje, że wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych gwarantuje jeszcze lepsze świadczenia klientom: „Głównym założeniem rozwoju usług assistance jest nie tylko szybka i skuteczna pomoc, ale też jak najmniejsze angażowanie klienta w proces organizacji tej pomocy. W związku z tym postanowiliśmy przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zagwarantować naszym klientom, jeszcze lepszą jakość świadczonej pomocy. Aplikacja mobilna pozwala np. na śledzenie poprzez GPS trasy przejazdu usługodawców, dzięki czemu klient, który oczekuje pomocy, będzie mógł na bieżąco otrzymywać informację o statusie realizacji sprawy”.
 
Dzięki rozwiązaniom operatorzy pomocy drogowej mogą z pozycji aplikacji przyjmować/odrzucać i przekazywać zlecenia, oznaczać statusy sprawy, robić zdjęcia, wysyłać komunikaty operatorom, a także komunikować się z klientem i centrum zgłoszeniowym Europ Assistance. Aplikacja GEO Care umożliwia również dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy.
 
Jeszcze w listopadzie Europ Assistance planuje wdrożenie kolejnych usprawnień w procesie realizacji usług dla swoich klientów.
 
Źródło: www.prnews.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Rekordowe koszty katastrof naturalnych wyzwaniem dla rynku ubezpieczeń 

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…

22 godziny ago

Jak ubezpieczenie od hejtu chroni dzieci przed przemocą w sieci? 

Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…

22 godziny ago

Likwidacja Hello Insurance Group – praktyczne wskazówki dla kierowców i poszkodowanych 

Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…

2 dni ago

200 tys. zł kary dla DioDea Poland za lekceważenie Rzecznika Finansowego 

Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…

2 dni ago

Stabilny wzrost i wysoka rentowność – Generali podsumowuje I półrocze 2025 

Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…

2 dni ago

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

6 dni ago