Aktualności

„Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Startuje kampania UNIQA

Połączenie UNIQA i AXA zbliża się dużymi krokami. Od 12 lutego działa już nowa, wspólna strona internetowa – www.uniqa.pl. Rozpoczął się też rebranding kont w mediach społecznościowych. Startująca dziś kampania reklamowa to kolejny krok w połączeniu ubezpieczycieli. Jej główne hasło to „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. To też początek działań, których celem jest uplasowanie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.

– Strategią integracji jest połączyć wszystko, co w UNIQA i AXA jest najlepsze. Dążymy więc do tego, aby wypromować markę UNIQA na miarę rozpoznawalności AXA, drugiej pod tym względem marki ubezpieczeniowej w Polsce*. Razem mamy wszystkie atrybuty – wiarygodność, zaufanie klientów i partnerów, 30-letnią historię obecności w Polsce, pęd do klientocentryczności, nowoczesności i innowacyjności. Teraz chodzi o to, aby o marce UNIQA jak najwięcej osób się dowiedziało – mówi Jarosław Matusiewicz, wiceprezes ds. kultury organizacyjnej, HR, marki i komunikacji po połączeniu UNIQA i AXA.

Kampania rozpocznie się spotem wizerunkowym, a następnie emitowane będą spoty produktowe.

– To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły UNIQA i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy – tłumaczy Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA, która stoi za ostatnimi sukcesami wizerunku AXA. – Udowadniamy, że zarówno w życiu, jak i  w biznesie można osiągać coraz więcej, czerpiąc z tego radość i satysfakcję – dodaje.

Kampania rozpoczyna się 22 lutego. W spocie reklamowym zobaczymy relację pracowników UNIQA i AXA. Z jednej strony sporo ich różni – doświadczenie, metody działania, z drugiej mają takie same potrzeby i pragnienia. I różnice, i podobieństwa stanowią inspirującą mieszankę – początek czegoś nowego i wartościowego, unikalnego na rynku ubezpieczeń.

Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Zobaczymy je m.in. w VoD i na YouTube. Kampania ma także swoją odsłonę w radiu, prasie i na bilbordach. Warto podkreślić, że w kampanii prasowej wykorzystane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA.

– Bardzo dziękujemy naszym partnerom, że wzięli udział w kampanii. Są dla nas tak samo ważni, jak nasi pracownicy, nie mogło więc ich zabraknąć w naszych działaniach – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce. Razem tworzą 5. pod względem wielkości zebranej składki grupę ubezpieczeniową w Polsce z pełną ofertą produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych i emerytalnych. Zgodnie z planem przed końcem I półrocza 2021 roku, po uzyskaniu wymaganych prawem zgód, dojdzie do połączenia towarzystw ubezpieczeniowych i zmiany marki na UNIQA wszystkich spółek wchodzących w skład grupy AXA w Polsce: AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE.

*Znajomość całkowita. Źródło: Kantar, Monitoring Rynku Ubezpieczeń 2020, raport roczny

Źródło: Uniqa

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Raport społeczny PKO Ubezpieczenia: Jak czują się kobiety w Polsce? 

PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…

7 minut ago

Holiday Barometer 2025: Jak zmieniają się zwyczaje urlopowe Polaków i Europejczyków? 

Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…

8 minut ago

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown łączą siły 

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…

16 minut ago

Jak prawidłowo zgłosić szkodę powstałą na skutek nawałnic? 

Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…

19 minut ago

Promocja w TUW „TUW” – 15% zniżki na OC i AC dla właścicieli aut koreańskich 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” przygotowało wakacyjną promocję dla kierowców samochodów koreańskich. Do końca lipca nowi…

23 minuty ago

Generali wprowadza rekordowe sumy ubezpieczeń dla podróżnych 

Generali zwiększyło limity w ubezpieczeniu turystycznym. Maksymalna suma ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą została podniesiona…

25 minut ago