Aktualności

Ponad 100 tys. klientów otrzymało pomoc od Uniqa

  • 459,8 mln zł wypłaciła klientom UNIQA w Polsce w pierwszej połowie 2019 rok
  • Pomogła ponad 100 tys. klientom posiadającym ubezpieczenia
  • Wprowadziła rozwiązania wygodne dla klientów, jak płatność składki w 12 ratach czy samoodnawiające się polisy mieszkaniowe
  • Wdrożyła sporo ułatwień w procesie likwidacji szkód
  • Zebrała więcej składki w segmencie UNIQA dla Mieszkalnictwa

W pierwszym półroczu 2019 r. klienci UNIQA otrzymali prawie 460 mln zł z tytułu ubezpieczeń

Towarzystwo pomogło 82,3 tys. klientom posiadającym ubezpieczenia majątkowe i wydało prawie 20 tys. decyzji dotyczących świadczeń życiowych. Spółki ubezpieczeniowe UNIQA w Polsce miały 25,5 mln zł zysku brutto na koniec czerwca 2019 r. (według międzynarodowych standardów rachunkowości). Rosły w segmencie klientów z sektora mieszkalnictwa (UNIQA dla Mieszkalnictwa). Łącznie zebrana składka wyniosła 658,6 mln zł, wobec 709 mln zł rok wcześniej.

O 6,2 proc. wzrósł segment UNIQA dla Mieszkalnictwa w pierwszej połowie roku

Rozwijał się zarówno portfel ubezpieczeń dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, jak i ubezpieczeń mieszkań kierowanych do mieszkańców spółdzielni. Łączny przypis w tym segmencie wyniósł 146,8 mln zł (wzrost o 6,2 proc., z 138,2 mln zł). W pozostałych dwóch segmentach: UNIQA dla Ciebie (klienci indywidualni) i UNIQA dla Biznesu (klienci biznesowi) przypis składki wyniósł odpowiednio 241,1 mln zł (spadek o 14 proc.) i 270,7 mln zł (spadek o 6 proc.).

Adam Łoziak, wiceprezes ds. klienta UNIQA Polska

„Ograniczamy udział ubezpieczeń komunikacyjnych w naszym portfelu, stawiamy na wzrost w rentownych liniach biznesu. To jest nasz podstawowy cel. Nie interesuje nas zdobywanie portfela za wszelką cenę” – mówi Adam Łoziak, wiceprezes ds. klienta UNIQA Polska. Łączny przypis składki UNIQA Polska wyniósł 658,6 mln zł, wobec 709 mln zł rok wcześniej (spadek o 7 proc.). Przyczynił się do niego spadek sprzedaży w ubezpieczeniach komunikacyjnych (o 15,6 proc.) zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Informacja prasowa: www.uniqa.pl

Fot. www.uniqa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago