Aktualności

Ponad 100 tys. klientów otrzymało pomoc od Uniqa

  • 459,8 mln zł wypłaciła klientom UNIQA w Polsce w pierwszej połowie 2019 rok
  • Pomogła ponad 100 tys. klientom posiadającym ubezpieczenia
  • Wprowadziła rozwiązania wygodne dla klientów, jak płatność składki w 12 ratach czy samoodnawiające się polisy mieszkaniowe
  • Wdrożyła sporo ułatwień w procesie likwidacji szkód
  • Zebrała więcej składki w segmencie UNIQA dla Mieszkalnictwa

W pierwszym półroczu 2019 r. klienci UNIQA otrzymali prawie 460 mln zł z tytułu ubezpieczeń

Towarzystwo pomogło 82,3 tys. klientom posiadającym ubezpieczenia majątkowe i wydało prawie 20 tys. decyzji dotyczących świadczeń życiowych. Spółki ubezpieczeniowe UNIQA w Polsce miały 25,5 mln zł zysku brutto na koniec czerwca 2019 r. (według międzynarodowych standardów rachunkowości). Rosły w segmencie klientów z sektora mieszkalnictwa (UNIQA dla Mieszkalnictwa). Łącznie zebrana składka wyniosła 658,6 mln zł, wobec 709 mln zł rok wcześniej.

O 6,2 proc. wzrósł segment UNIQA dla Mieszkalnictwa w pierwszej połowie roku

Rozwijał się zarówno portfel ubezpieczeń dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, jak i ubezpieczeń mieszkań kierowanych do mieszkańców spółdzielni. Łączny przypis w tym segmencie wyniósł 146,8 mln zł (wzrost o 6,2 proc., z 138,2 mln zł). W pozostałych dwóch segmentach: UNIQA dla Ciebie (klienci indywidualni) i UNIQA dla Biznesu (klienci biznesowi) przypis składki wyniósł odpowiednio 241,1 mln zł (spadek o 14 proc.) i 270,7 mln zł (spadek o 6 proc.).

Adam Łoziak, wiceprezes ds. klienta UNIQA Polska

„Ograniczamy udział ubezpieczeń komunikacyjnych w naszym portfelu, stawiamy na wzrost w rentownych liniach biznesu. To jest nasz podstawowy cel. Nie interesuje nas zdobywanie portfela za wszelką cenę” – mówi Adam Łoziak, wiceprezes ds. klienta UNIQA Polska. Łączny przypis składki UNIQA Polska wyniósł 658,6 mln zł, wobec 709 mln zł rok wcześniej (spadek o 7 proc.). Przyczynił się do niego spadek sprzedaży w ubezpieczeniach komunikacyjnych (o 15,6 proc.) zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Informacja prasowa: www.uniqa.pl

Fot. www.uniqa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Jak działa OC w życiu prywatnym? 

O ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym wielu z nas słyszało, jednak czy mamy świadomość…

15 godzin ago

Ubezpieczenie mieszkania na wynajem? Jakie będzie najlepsze? 

Wynajmowanie nieruchomości to inwestycja, na którą decyduje się wiele osób. Jednak działalność tego typu wiąże się…

15 godzin ago

Przewidywania się sprawdziły. Cena OC przekroczyła kolejną barierę 

Stało się. Średnia cena OC w kwietniu przekroczyła granicę 700 zł. Od lutego 2023 roku…

17 godzin ago

Pakiet Auto+ w podróży służbowej – jakie korzyści niesie? 

W wielu firmach codziennością są wyjazdy służbowe, nie tylko krajowe, ale też i zagraniczne. Jednak bez…

2 dni ago

Trzy najlepsze fundusze akcji polskich to fundusze TFI PZU 

W kwietniowej edycji rankingu funduszy akcji polskich (uniwersalnych) Analiz Online aż trzy fundusze PZU inwestujące…

2 dni ago

Kompleksowa ochrona auta w PZU 

PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…

5 dni ago