Categories: Aktualności

AVIVA: Ponad 300 tys. klientów korzystało z serwisu online MojaAviva

MojaAviva to kluczowy element strategii cyfryzacji Avivy w Polsce. Eksperci z Avivy podsumowując ubiegły rok podkreślają, że serwis online jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy na powszechnie korzystają z obsługi mobilnej i internetowej. Jak wynika z obliczeń ekspertów w 2018 roku z serwisu skorzystało ponad 300 tysięcy klientów.

 

To najnowsze rozwiązanie cyfrowe wdrożone umożliwiające zgłaszanie szkód oraz roszczeń klientów. Serwis umożliwia szybki dostęp do ubezpieczeń, inwestycji i kont emerytalnych przez internet – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona. Serwis ma na celu zmianę podejścia do likwidacji roszczeń życiowych i szkód komunikacyjnych (AC) na automatyczną likwidację, w przyszłości również kolejnych rodzajów ubezpieczeń.

 

Aviva: „Dostęp do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi w MojaAviva zachęca klientów do częstszych kontaktów z ubezpieczycielem”

 

Adam Uszpolewicz, prezes Avivy podkreśla: „MojąAvivę tworzymy dla klientów, którzy chcą zarządzać swoimi ubezpieczeniami online, łatwo kupować i przedłużać polisy bez ponownego wpisywania tych samych danych. Chcemy zwiększyć częstotliwość kontaktów z klientami, zachęcić do samoobsługi, proponując przy okazji dodatkowe produkty po korzystnych cenach. System taki jak MojaAviva odpowiada na te oczekiwania obu stron, poprawiając satysfakcję klientów oraz uzupełniając inne kanały sprzedaży i obsługi”.

 

„Staramy się zadawać klientom jak najmniej pytań”

 

„Obok MojejAvivy oraz platformy likwidacji roszczeń i szkód mamy zaawansowany system wspierający pracę agentów ubezpieczeniowych, dzięki któremu już prawie wszystkie wnioski o ubezpieczenie na życie obsługujemy elektronicznie. Radykalnie upraszczamy formularze do sprzedaży online polis mieszkaniowych, samochodowych i podróżnych – staramy się zadawać klientom jak najmniej pytań. „Wprowadziliśmy prosty serwis do inwestowania online Aviva24.pl i SmartLife.  To pierwsze w Polsce ubezpieczenie na życie, które można kupić całkowicie online na naszej stronie. Doceniamy działania konkurentów, jednak uważamy na podstawie naszych osiągnięć, że jesteśmy liderem transformacji cyfrowej w ubezpieczeniach w Polsce”.

 

Źródło: www.media.aviva.pl

 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago