Posiadacze polis komunikacyjnych w Link4 otrzymają alerty pogodowe

Wysyłanie do klientów posiadających polisy mieszkaniowe w Link4 alertów pogodowych odniósł bardzo pozytywny odbiór. Idąc w ślad potrzeb i zainteresowań – ubezpieczyciel udostępnia tego typu usługę również właścicielom polis komunikacyjnych.  

 

Specjalne wiadomości tekstowe będą wysyłane kierowcom w formie SMS na kilka godzin przed złym stanem pogodowym

 
Od początku roku klienci Link4, którzy posiadają AC lub SmartCasco otrzymują alerty pogodowe. Alerty wysyłane będą w przypadku, gdy prognoza pogody przewiduje wyjątkowy mróz, intensywne opady śniegu, silny wiatr, trąbę powietrzną, ulewane burze itp. Przez ostatni rok takie komunikaty otrzymywali klienci, którzy w Link4 ubezpieczyli swoje mieszkanie.
 

Link4: „Prawie 80% naszych klientów oceniło, że wysyłane alerty pogodowe były dla nich przydatne”

 
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 wyjaśnia: „ (…)  Wzmacnianie relacji z klientami jest dla nas priorytetowe, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu tej usługi o kolejną grupę ubezpieczonych. Wychodzimy z założenia, że ubezpieczyciel powinien działać nie tylko po zdarzeniu, ale też przed nim. Ostrzegając przed nadchodzącym niebezpieczeństwem, możemy lepiej chronić klientów i ich majątek” – dodaje.


W całym 2018 roku ubezpieczyciel wysłał do klientów posiadających ubezpieczenie mieszkania ponad 190 tys. alertów pogodowych

 
Najwięcej, bo ponad połowę ostrzeżeń, klienci otrzymali w dwóch miesiącach letnich: w lipcu (41,2 tys.) w związku z występującymi burzami oraz we wrześniu (42,6 tys.) z powodu burz i intensywnych opadów deszczu. „Klienci najbardziej cenią sobie w naszych alertach sam fakt ich wysyłania, ale też zwięzłość komunikatu, który w nim zawieramy i odpowiednio wczesny czas wysyłki, który umożliwia im przygotowanie się przed zdarzeniem. Wszystkie alerty wysyłamy z dokładnością do poziomu gminy, w której znajduje się nieruchomość lub w której mieszka posiadacz pojazdu, dzięki czemu możemy je wysyłać klientom, którzy rzeczywiście znajdują się w strefie możliwego zdarzenia pogodowego”– dodaje Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu Link4.
 
W 2018 roku najwięcej ostrzeżeń burzowych trafiło do klientów, którzy posiadają nieruchomości w Łodzi, Gdańsku i powiecie wejcherowskim. Alerty związane z intensywnymi opadami najczęściej były wysyłane do klientów w Łodzi i powiecie piaseczyńskim. Powiadomienia związane ze śniegiem i mrozem najczęściej odbierali klienci z powiatu żywieckiego i Rzeszowa, a z silnym wiatrem w Gdańsku, Jeleniej Górze i Wrocławiu.
 
Źródło: www.link4.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

18 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

18 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

21 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago