Od początku roku klienci Link4, którzy posiadają AC lub SmartCasco otrzymują alerty pogodowe. Alerty wysyłane będą w przypadku, gdy prognoza pogody przewiduje wyjątkowy mróz, intensywne opady śniegu, silny wiatr, trąbę powietrzną, ulewane burze itp. Przez ostatni rok takie komunikaty otrzymywali klienci, którzy w Link4 ubezpieczyli swoje mieszkanie.
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 wyjaśnia: „ (…) Wzmacnianie relacji z klientami jest dla nas priorytetowe, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu tej usługi o kolejną grupę ubezpieczonych. Wychodzimy z założenia, że ubezpieczyciel powinien działać nie tylko po zdarzeniu, ale też przed nim. Ostrzegając przed nadchodzącym niebezpieczeństwem, możemy lepiej chronić klientów i ich majątek” – dodaje.
Najwięcej, bo ponad połowę ostrzeżeń, klienci otrzymali w dwóch miesiącach letnich: w lipcu (41,2 tys.) w związku z występującymi burzami oraz we wrześniu (42,6 tys.) z powodu burz i intensywnych opadów deszczu. „Klienci najbardziej cenią sobie w naszych alertach sam fakt ich wysyłania, ale też zwięzłość komunikatu, który w nim zawieramy i odpowiednio wczesny czas wysyłki, który umożliwia im przygotowanie się przed zdarzeniem. Wszystkie alerty wysyłamy z dokładnością do poziomu gminy, w której znajduje się nieruchomość lub w której mieszka posiadacz pojazdu, dzięki czemu możemy je wysyłać klientom, którzy rzeczywiście znajdują się w strefie możliwego zdarzenia pogodowego”– dodaje Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu Link4.
W 2018 roku najwięcej ostrzeżeń burzowych trafiło do klientów, którzy posiadają nieruchomości w Łodzi, Gdańsku i powiecie wejcherowskim. Alerty związane z intensywnymi opadami najczęściej były wysyłane do klientów w Łodzi i powiecie piaseczyńskim. Powiadomienia związane ze śniegiem i mrozem najczęściej odbierali klienci z powiatu żywieckiego i Rzeszowa, a z silnym wiatrem w Gdańsku, Jeleniej Górze i Wrocławiu.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…