Posiadacze polis komunikacyjnych w Link4 otrzymają alerty pogodowe

Wysyłanie do klientów posiadających polisy mieszkaniowe w Link4 alertów pogodowych odniósł bardzo pozytywny odbiór. Idąc w ślad potrzeb i zainteresowań – ubezpieczyciel udostępnia tego typu usługę również właścicielom polis komunikacyjnych.  

 

Specjalne wiadomości tekstowe będą wysyłane kierowcom w formie SMS na kilka godzin przed złym stanem pogodowym

 
Od początku roku klienci Link4, którzy posiadają AC lub SmartCasco otrzymują alerty pogodowe. Alerty wysyłane będą w przypadku, gdy prognoza pogody przewiduje wyjątkowy mróz, intensywne opady śniegu, silny wiatr, trąbę powietrzną, ulewane burze itp. Przez ostatni rok takie komunikaty otrzymywali klienci, którzy w Link4 ubezpieczyli swoje mieszkanie.
 

Link4: „Prawie 80% naszych klientów oceniło, że wysyłane alerty pogodowe były dla nich przydatne”

 
Katarzyna Wojdyła, członek zarządu Link4 wyjaśnia: „ (…)  Wzmacnianie relacji z klientami jest dla nas priorytetowe, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu tej usługi o kolejną grupę ubezpieczonych. Wychodzimy z założenia, że ubezpieczyciel powinien działać nie tylko po zdarzeniu, ale też przed nim. Ostrzegając przed nadchodzącym niebezpieczeństwem, możemy lepiej chronić klientów i ich majątek” – dodaje.


W całym 2018 roku ubezpieczyciel wysłał do klientów posiadających ubezpieczenie mieszkania ponad 190 tys. alertów pogodowych

 
Najwięcej, bo ponad połowę ostrzeżeń, klienci otrzymali w dwóch miesiącach letnich: w lipcu (41,2 tys.) w związku z występującymi burzami oraz we wrześniu (42,6 tys.) z powodu burz i intensywnych opadów deszczu. „Klienci najbardziej cenią sobie w naszych alertach sam fakt ich wysyłania, ale też zwięzłość komunikatu, który w nim zawieramy i odpowiednio wczesny czas wysyłki, który umożliwia im przygotowanie się przed zdarzeniem. Wszystkie alerty wysyłamy z dokładnością do poziomu gminy, w której znajduje się nieruchomość lub w której mieszka posiadacz pojazdu, dzięki czemu możemy je wysyłać klientom, którzy rzeczywiście znajdują się w strefie możliwego zdarzenia pogodowego”– dodaje Agata Ambroziak-Rogulska, dyrektor Departamentu Produktu Link4.
 
W 2018 roku najwięcej ostrzeżeń burzowych trafiło do klientów, którzy posiadają nieruchomości w Łodzi, Gdańsku i powiecie wejcherowskim. Alerty związane z intensywnymi opadami najczęściej były wysyłane do klientów w Łodzi i powiecie piaseczyńskim. Powiadomienia związane ze śniegiem i mrozem najczęściej odbierali klienci z powiatu żywieckiego i Rzeszowa, a z silnym wiatrem w Gdańsku, Jeleniej Górze i Wrocławiu.
 
Źródło: www.link4.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago