Categories: Aktualności

Posłuchaj głosu serca na dużym ekranie

Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram. Kampania potrwa do 19 grudnia. 

Nasze kampanie promujące życie i zdrowie – w internecie i… w kinie 

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy „Posłuchaj głosu serca”,  
w którym zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży. 

Kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą kampanię z początku roku, która zachęca do wzajemnej troski o siebie i o zdrowie, do profilaktyki i… wyboru dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wracamy do tej kampanii w przedświątecznej atmosferze, która sprzyja skupieniu się na naszych najbliższych, okazaniu im więcej uwagi. Liczymy, że dzięki magii kina nasz spot trafi do serc Polek i Polaków – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.  

Ponad 300 kin, blisko 700 ekranów

Reklama będzie wyświetlona na blisko 700 ekranach, w ponad 300 kinach: 

  • sieci Multikino, obecnej w dużych miastach 
  • sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach 
  • w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.  
     

W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne.  

Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Wykorzystanie AI w ubezpieczeniach – w seminarium EURESA uczestniczyli pracownicy TUW „TUW”

W seminarium zorganizowanym przez Euresa Association, które odbyło się pod koniec października w Madrycie uczestniczyli pracownicy Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Podczas wydarzenia…

39 minut ago
  • Aktualności

Zielona Karta czy polskie ubezpieczenie OC?

Wybierając się w zagraniczną podróż własnym autem warto zdawać sobie sprawę, że ubezpieczenie OC nie w każdym kraju będzie honorowane.…

42 minuty ago
  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

4 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

4 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

4 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

5 dni ago