Aktualności

Posłuchaj głosu serca na dużym ekranie

Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania reklamowe obejmą sieci: Multikino i Kinads oraz warszawski KinoGram. Kampania potrwa do 19 grudnia. 

Nasze kampanie promujące życie i zdrowie – w internecie i… w kinie 

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy „Posłuchaj głosu serca”,  
w którym zamieszczony jest kod QR prowadzący do specjalnej strony kampanii. Jej założeniem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki w obszarze ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wsparcie sprzedaży. 

Kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą kampanię z początku roku, która zachęca do wzajemnej troski o siebie i o zdrowie, do profilaktyki i… wyboru dobrego ubezpieczenia na życie i zdrowie. Wracamy do tej kampanii w przedświątecznej atmosferze, która sprzyja skupieniu się na naszych najbliższych, okazaniu im więcej uwagi. Liczymy, że dzięki magii kina nasz spot trafi do serc Polek i Polaków – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.  

Ponad 300 kin, blisko 700 ekranów

Reklama będzie wyświetlona na blisko 700 ekranach, w ponad 300 kinach: 

  • sieci Multikino, obecnej w dużych miastach 
  • sieci Kinads, popularnej w mniejszych miejscowościach 
  • w KinoGramie, czyli warszawskim kinie premium.  
     

W ponad 45 kinach sieci Multikino będą ją wspierać dodatkowe nośniki elektroniczne.  

Koncept kreatywny przygotowała agencja Plej, a za zakup mediów do kampanii w kinach odpowiada dom mediowy Mindshare.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago