Tysiąc pracowników firmy ubezpieczeniowej Aviva w ramach wolontariatu sprząta warszawskie parki i lasy miejskie, tereny nad Wisłą oraz inne lokalizacje w stolicy. Akcję koordynuje Fundacja SilvaMare w porozumieniu z miejskimi instytucjami.
W 6 dni (między 21 a 28 listopada) pracownicy Avivy – łącznie z prezesem i zarządem – wychodzą z biura, aby sprzątać Warszawę. Pod hasłem #zmieniamyprzyszłość zbierają śmieci pozostawione nad Wisłą, na terenach zielonych oraz w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych. Każdego dnia akcji, w podziale na mniejsze zespoły, pracować będzie ok. 200 osób, więc w sumie będzie ponad tysiąc wolontariuszy. Miejsca, w których pracują wolontariusze, zostały wybrane w porozumieniu z Zarządem Zieleni M. St. Warszawy, Zarządem Oczyszczania Miasta Warszawy oraz Lasami Miejskimi.
Akcję koordynuje Fundacja SilvaMare, której pracownicy najpierw ustalili, gdzie najbardziej potrzebne jest sprzątanie, a teraz dbają o organizację.
– Chcemy zebrać śmieci przed zimą, aby nie dostały się do ziemi, do Wisły i do wód gruntowych. Zależy nam, aby nasze miasto i nasza przyszłość była czysta, zdrowa i zielona. Troska o środowisko i przeciwdziałanie zmianom klimatu jest dla nas ważną wartością. Wielu zapamiętało naszą akcję „Wiem, czym oddycham”, w ramach której ufundowaliśmy 400 czujników jakości powietrza i zwracaliśmy uwagę na szkodliwość smogu – mówi Monika Kulińska, people director w Avivie.
Źródło: Aviva
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…