Pracownicy spółek z Grupy PZU łączą siły, by pomagać w walce z koronawirusem. Organizują zbiórkę pieniędzy m.in. na zakup tzw. namiotów barierowych dla chorych. To wynalazek lekarza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, chroniący przed zarażeniem innych pacjentów i personel szpitali.
W akcji biorą udział pracownicy ze wszystkich spółek z Grupy PZU, LINK4, Banku Pekao i Alior Banku. Do każdej zebranej przez pracowników złotówki spółki dołożą drugą.
– Największą wartością LINK4 są ludzie, którzy nie tylko mają wielkie serca, ale są też bardzo zaangażowani w pomoc innym. Cieszymy się, że wspólnie możemy dołożyć naszą społeczną cegiełkę do tego projektu i w poczuciu odpowiedzialności podwoić szczodrość naszych pracowników – wyjaśnia Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem.
Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone m.in. na zakup namiotów barierowych, które szczelnie odgradzają chorego od otoczenia, a tym samym chronią inne osoby przed zakażeniem. Autorem innowacyjnego pomysłu jest doktor Marcin Kaczor, kierownik Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, specjalista anestezjologii i intensywnej terapii.
– Namiot barierowy umożliwia całkowite odseparowanie się od wirusów i zapobiega rozprzestrzenianiu się pandemii. Jego powłoka chroni inne osoby przed zarażeniem, a jednocześnie pozwala lekarzom na przeprowadzanie wszystkich niezbędnych zabiegów medycznych – wyjaśnia doktor Marcin Kaczor.
To kolejna inicjatywa, którą podejmuje w czasie pandemii LINK4. Wcześniej ubezpieczyciel wsparł kwotą 100 tys. zł Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej przy ul. Karowej w Warszawie, z przeznaczeniem na zakup środków ochrony osobistej, a także inne doraźne działania, które placówka podejmuje w celu ochrony pacjentów i personelu szpitala. Firma przekazała także warzywa i owoce dla medyków, oraz przeprowadziła akcję pracowniczą, dzięki której ubezpieczyciel wesprze finansowo Fundację Ocean Marzeń, swojego społecznego partnera.
– Z powodu pandemii wszyscy znaleźliśmy się w nadzwyczajnej sytuacji i szukamy rozwiązań, które wpierają najbardziej potrzebujących. Dziś niewątpliwie tą grupą są służby medyczne, które wykonują heroiczną pracę w walce o nasze zdrowie i życie. Ale nie zapominamy też o innych, z którymi dotychczas współpracowaliśmy, bo dziś to wsparcie musi być wielowymiarowe – mówi Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.
Łączna wartość pomocy finansowej spółek Grupy PZU dla szpitali i służb walczących z epidemią sięga już prawie 20 mln zł.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…