Trwa Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. W związku z tym pracownicy i agenci MetLife już po raz kolejny poprowadzą w szkołach lekcje podczas których młodzi ludzie zdobywają wiedzę na temat zagadnień finansowych i biznesowych. Agenci opowiadają też swojej pracy i podpowiadają uczniom jak zaplanować karierę.
Podczas zajęć 45-minutowych zajęć, dzieci będą uczestniczyć w lekcjach, które opracowane są w trzech scenariuszach: „By dobrze wybrać zawód”, „Po co się ubezpieczamy” i „Jak prezentować, aby inni nas słuchali”. Izabela Ptaszyńska, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w MetLife podkreśla, że już w młodym wieku warto planować w miarę świadomie, swoja przyszłość: „Program MetLife LifeChanger kierujemy do młodzieży. Dzięki Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz zaangażowaniu wolontariuszy z MetLife młodzi ludzie korzystają z możliwości poszerzenia swojej wiedzy na temat finansów i ubezpieczeń. To pozwala im z większą świadomością planować dalszą edukację i przyszłość zawodową”.
Z kolei Joanna Andrzejewska, dyrektor ds. Programów Międzynarodowych i Wolontariatu w Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości podkreśla walory akcji, która pomóc ma młodym ludziom jak zdobywać nowe umiejętności i wiedzę: „ MetLife LifeChanger to doskonały przykład, jak z sukcesem realizować współpracę pomiędzy biznesem, sektorem pozarządowym i szkołą. Jest to program, który niezmiennie spotyka się z bardzo wysoką oceną uczniów i nauczycieli. Umożliwia młodzieży weryfikację wyobrażeń o przyszłej karierze zawodowej, ale również zdobycie umiejętności i wiedzy, które w tej karierze im pomogą”.
Współpraca MetLife z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odbywa się w ramach globalnego programu społecznej odpowiedzialności biznesu MetLife LifeChanger, który jest finansowany ze środków Fundacji MetLife. W Polsce program realizowany jest od 2013 r. Pracownicy i agenci MetLife jako wolontariusze uczestniczą w projektach edukacyjnych Fundacji, które przygotowują młodzież do wejścia na rynek pracy, uczą przedsiębiorczości i poruszania się w świecie finansów. W tym roku działaniami programu objętych zostanie ponad 800 uczniów.
Źródło: www.infowire.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…