Trwa Światowy Tydzień Przedsiębiorczości. W związku z tym pracownicy i agenci MetLife już po raz kolejny poprowadzą w szkołach lekcje podczas których młodzi ludzie zdobywają wiedzę na temat zagadnień finansowych i biznesowych. Agenci opowiadają też swojej pracy i podpowiadają uczniom jak zaplanować karierę.
Podczas zajęć 45-minutowych zajęć, dzieci będą uczestniczyć w lekcjach, które opracowane są w trzech scenariuszach: „By dobrze wybrać zawód”, „Po co się ubezpieczamy” i „Jak prezentować, aby inni nas słuchali”. Izabela Ptaszyńska, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w MetLife podkreśla, że już w młodym wieku warto planować w miarę świadomie, swoja przyszłość: „Program MetLife LifeChanger kierujemy do młodzieży. Dzięki Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości oraz zaangażowaniu wolontariuszy z MetLife młodzi ludzie korzystają z możliwości poszerzenia swojej wiedzy na temat finansów i ubezpieczeń. To pozwala im z większą świadomością planować dalszą edukację i przyszłość zawodową”.
Z kolei Joanna Andrzejewska, dyrektor ds. Programów Międzynarodowych i Wolontariatu w Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości podkreśla walory akcji, która pomóc ma młodym ludziom jak zdobywać nowe umiejętności i wiedzę: „ MetLife LifeChanger to doskonały przykład, jak z sukcesem realizować współpracę pomiędzy biznesem, sektorem pozarządowym i szkołą. Jest to program, który niezmiennie spotyka się z bardzo wysoką oceną uczniów i nauczycieli. Umożliwia młodzieży weryfikację wyobrażeń o przyszłej karierze zawodowej, ale również zdobycie umiejętności i wiedzy, które w tej karierze im pomogą”.
Współpraca MetLife z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości odbywa się w ramach globalnego programu społecznej odpowiedzialności biznesu MetLife LifeChanger, który jest finansowany ze środków Fundacji MetLife. W Polsce program realizowany jest od 2013 r. Pracownicy i agenci MetLife jako wolontariusze uczestniczą w projektach edukacyjnych Fundacji, które przygotowują młodzież do wejścia na rynek pracy, uczą przedsiębiorczości i poruszania się w świecie finansów. W tym roku działaniami programu objętych zostanie ponad 800 uczniów.
Źródło: www.infowire.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…