Eksperci rynku ubezpieczeń zdrowotnych zauważyli, że dostęp do lekarza na terenie kraju jest szczególnie istotny w przypadku zawodów mobilnych. Dotyczy to zwłaszcza kierowców i przedstawicieli handlowych, którzy znajdują się na liście zawodów deficytowych.
Badania na temat zadowolenia polskich pracowników z warunków pracy oraz oczekiwań wobec pracodawcy, wskazują na ważną rolę dostępu do prywatnych przychodni w procesie rekrutacji pracowników. Przykładem zawodów, gdzie posiadanie dostępu do prywatnej opieki lekarskiej zdecydowanie zwiększa komfort pracy, są grupy zawodowe o wysokim stopniu mobilności, czyli profesjonalni kierowcy i przedstawiciele handlowi, nieustannie podróżujący po kraju.
Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia tłumaczy:„Grupowe ubezpieczenia zdrowotne oferują dostęp do placówek medycznych zlokalizowanych w całej Polsce. Dotyczy to nie tylko aglomeracji miejskich, ale także mniejszych miejscowości i miasteczek. Dzięki współpracy z ogólnopolskimi i regionalnymi sieciami przychodni, mają zapewnioną taką samą pomoc niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Jest to ważna korzyść podkreślana przez współpracujące z nami firmy”.
Dzięki niej klient nie musi samodzielnie szukać najbliższej placówki medycznej. Wystarczy, że zadzwoni do centrum umawiania wizyt ubezpieczyciela, a konsultant go dalej pokieruje, zaproponuje najbliższy możliwy termin wizyty oraz doradzi w wyborze przychodni. Niektóre towarzystwa oferują również dostęp do aplikacji mobilnej, dzięki której nie tylko można zamówić wizytę, ale również sprawdzić listę najbliższych poradni oraz dowiedzieć się, jak najszybciej do nich dotrzeć.
Kierowcy samochodów ciężarowych i przedstawiciele handlowi znajdują się na liście 23 zawodów deficytowych. Tak wskazuje raportu: „Barometr zawodów 2017”. Zdaniem Saltus Ubezpieczenia fakt ten powinien mobilizować pracodawców do poświęcenia jeszcze większej uwagi kreowaniu przyjaznych warunków pracy.
Źródło: www.brandscope.pl www.gu.com.pl www.saltus.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…