21 listopada pracownicy Nationale-Nederlanden wzięli udział w bezpłatnych badaniach przesiewowych umożliwiających wykrycie męskich nowotworów. Akcja została zorganizowana w siedzibie firmy z okazji tegorocznej kampanii Movember, którą ubezpieczyciel wspiera od 2015 roku. W ramach promocji profilaktyki zdrowotnej powstał film z udziałem pracowników.
– Nasza firma od lat angażuje się w działania związane z budowaniem zdrowych nawyków. Regularnie przypominamy, jak wielkie znaczenie mają badania profilaktyczne. Także jako pracodawca – chcemy tworzyć miejsce pracy, które pomaga dbać o to, co najważniejsze. Benefity, które oferujemy są dopasowane do potrzeb i projektowane wspólnie z pracownikami. A dodatkowo – w listopadzie zapraszamy naszych kolegów do udziału w akcji Movember i organizujemy badania profilaktyczne w naszym biurze – mówi Magdalena Kuskowska, menedżer komunikacji i doświadczenia pracownika w Nationale-Nederlanden.
Firma Nationale-Nederlanden od lat związana jest z edukacją Polaków w kontekście zdrowia i wykonywania badań profilaktycznych. Temat ten jest istotnym wątkiem podejmowanym w komunikacji wewnętrznej oraz działaniach związanych z employer brandingiem. Aby zachęcić mężczyzn do udziału w akcji, ubezpieczyciel przygotował film, w którym pracownicy, jako ambasadorzy kampanii, zachęcają swoich kolegów z pracy do badań i regularnego kontrolowania swojego stanu zdrowia.
W tegorocznej edycji Movember, w centrali firmy, przebadanych zostało ponad sto osób. – Przez codzienne obowiązki często zapominamy o podstawowych badaniach kontrolnych lub odkładamy je na później. Chcieliśmy zaoferować naszym pracownikom gotowe rozwiązanie, tj. lekarza w miejscu pracy. Między jednym a drugim spotkaniem mogą w kilka minut potwierdzić swoje zdrowie – dodaje Magdalena Kuskowska.
To nie pierwsze badania zorganizowane dla pracowników Nationale-Nederlanden. Co roku ubezpieczyciel jest również partnerem obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Przy okazji tego typu wydarzeń w firmie prowadzone są działania promujące profilaktykę zdrowotną.
Ruch Movember narodził się w 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. Mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka. W Polsce akcję koordynuje Fundacja Kapitan Światełko, która od 2014 roku działa na rzecz większej świadomości społecznej dotyczącej zdrowia mężczyzn.
Źródło: Nationale Nederlanden
Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…
Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…