Aktualności

Pracownicy Nationale-Nederlanden przebadani w ramach Movember Polska

21 listopada pracownicy Nationale-Nederlanden wzięli udział w bezpłatnych badaniach przesiewowych umożliwiających wykrycie męskich nowotworów. Akcja została zorganizowana w siedzibie firmy z okazji tegorocznej kampanii Movember, którą ubezpieczyciel wspiera od 2015 roku. W ramach promocji profilaktyki zdrowotnej powstał film z udziałem pracowników.

Nasza firma od lat angażuje się w działania związane z budowaniem zdrowych nawyków. Regularnie przypominamy, jak wielkie znaczenie mają badania profilaktyczne. Także jako pracodawca – chcemy tworzyć miejsce pracy, które pomaga dbać o to, co najważniejsze. Benefity, które oferujemy są dopasowane do potrzeb i projektowane wspólnie z pracownikami. A dodatkowo – w listopadzie zapraszamy naszych kolegów do udziału w akcji Movember i organizujemy badania profilaktyczne w naszym biurze – mówi Magdalena Kuskowska, menedżer komunikacji i doświadczenia pracownika w Nationale-Nederlanden.

Firma Nationale-Nederlanden od lat związana jest z edukacją Polaków w kontekście zdrowia i wykonywania badań profilaktycznych. Temat ten jest istotnym wątkiem podejmowanym w komunikacji wewnętrznej oraz działaniach związanych z employer brandingiem. Aby zachęcić mężczyzn do udziału w akcji, ubezpieczyciel przygotował film, w którym pracownicy, jako ambasadorzy kampanii, zachęcają swoich kolegów z pracy do badań i regularnego kontrolowania swojego stanu zdrowia.

W tegorocznej edycji Movember, w centrali firmy, przebadanych zostało ponad sto osób. – Przez codzienne obowiązki często zapominamy o podstawowych badaniach kontrolnych lub odkładamy je na później. Chcieliśmy zaoferować naszym pracownikom gotowe rozwiązanie, tj. lekarza w miejscu pracy. Między jednym a drugim spotkaniem mogą w kilka minut potwierdzić swoje zdrowie – dodaje Magdalena Kuskowska.

To nie pierwsze badania zorganizowane dla pracowników Nationale-Nederlanden. Co roku ubezpieczyciel jest również partnerem obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Przy okazji tego typu wydarzeń w firmie prowadzone są działania promujące profilaktykę zdrowotną.

Ruch Movember narodził się w 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. Mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka. W Polsce akcję koordynuje Fundacja Kapitan Światełko, która od 2014 roku działa na rzecz większej świadomości społecznej dotyczącej zdrowia mężczyzn.

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

2 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

2 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

4 dni ago