Aktualności

Pracownicy Nationale-Nederlanden przebadani w ramach Movember Polska

21 listopada pracownicy Nationale-Nederlanden wzięli udział w bezpłatnych badaniach przesiewowych umożliwiających wykrycie męskich nowotworów. Akcja została zorganizowana w siedzibie firmy z okazji tegorocznej kampanii Movember, którą ubezpieczyciel wspiera od 2015 roku. W ramach promocji profilaktyki zdrowotnej powstał film z udziałem pracowników.

Nasza firma od lat angażuje się w działania związane z budowaniem zdrowych nawyków. Regularnie przypominamy, jak wielkie znaczenie mają badania profilaktyczne. Także jako pracodawca – chcemy tworzyć miejsce pracy, które pomaga dbać o to, co najważniejsze. Benefity, które oferujemy są dopasowane do potrzeb i projektowane wspólnie z pracownikami. A dodatkowo – w listopadzie zapraszamy naszych kolegów do udziału w akcji Movember i organizujemy badania profilaktyczne w naszym biurze – mówi Magdalena Kuskowska, menedżer komunikacji i doświadczenia pracownika w Nationale-Nederlanden.

Firma Nationale-Nederlanden od lat związana jest z edukacją Polaków w kontekście zdrowia i wykonywania badań profilaktycznych. Temat ten jest istotnym wątkiem podejmowanym w komunikacji wewnętrznej oraz działaniach związanych z employer brandingiem. Aby zachęcić mężczyzn do udziału w akcji, ubezpieczyciel przygotował film, w którym pracownicy, jako ambasadorzy kampanii, zachęcają swoich kolegów z pracy do badań i regularnego kontrolowania swojego stanu zdrowia.

W tegorocznej edycji Movember, w centrali firmy, przebadanych zostało ponad sto osób. – Przez codzienne obowiązki często zapominamy o podstawowych badaniach kontrolnych lub odkładamy je na później. Chcieliśmy zaoferować naszym pracownikom gotowe rozwiązanie, tj. lekarza w miejscu pracy. Między jednym a drugim spotkaniem mogą w kilka minut potwierdzić swoje zdrowie – dodaje Magdalena Kuskowska.

To nie pierwsze badania zorganizowane dla pracowników Nationale-Nederlanden. Co roku ubezpieczyciel jest również partnerem obchodów Międzynarodowego Dnia Walki z Rakiem. Przy okazji tego typu wydarzeń w firmie prowadzone są działania promujące profilaktykę zdrowotną.

Ruch Movember narodził się w 2003 roku, kiedy w Australii grupa znajomych założyła się o to, któremu uda się wyhodować największy wąs w ciągu 30 dni listopada. Okazało się wówczas, że wąs ma ogromną siłę do prowokowania dyskusji – na temat męskiego zdrowia. Mężczyźni w różnym wieku zapuszczają w listopadzie wąsy, by zachęcać innych do rozmów na ważne, lecz rzadko poruszane tematy. Najważniejszymi z nich są zawsze nowotwory jąder i prostaty, na temat których wiedza nadal pozostaje niewielka. W Polsce akcję koordynuje Fundacja Kapitan Światełko, która od 2014 roku działa na rzecz większej świadomości społecznej dotyczącej zdrowia mężczyzn.

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago